Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

10. nov. 2008


Har fått ei utfordring av Eli Kristin i dag:)


5 ting jeg liker:
1. Å sitte ved et blankstille fiskevann men makk og dupp midt i den lyse nordnorske sommernatta og vente på at ørreten skal bite på........


2. Å spise fredagskos med min kjære og alle ungene, etter at huset er nyvasket og vi begge er gått på helgefri.........


3. Å stå ute på altanen på hytta og bare titte opp på den alldeles fantastiske stjernehimmelen når det er fullmåne, det blir så utrolig mørkt der ute på landet og da blir stjernehimmelen ubeskrivelig nyyyydelig.........


4. Å gå tur i Bodømarka en varm sommerkveld.........


5. Å være god mot noen som virkelig trenger det, den varme følelsen man får inni seg når man har gledet et medmenneske.........


5 ting jeg ikke liker:
1. Urettferdighet.....


2. Arrogante mennesker som tror de er bedre enn alle andre........


3. Nedskjæringene ved Nordlandssykehuset........


4. Helsekøene...........


5. Å måke snø...........


Favorittmat og drikke:
1.Sprøstekt ørret som er tilberedt i naturen.........

2. Rødvin......
3. Rypebryst med tilbehør......tilberedt av min elskede.......

4. Mammas hjemmelagede mørbrømlefse.......

5. Smootie.........


Favorittmusikk:
1. Madrugada

2. Vidar Johnsen og Peter Nordberg

3. Vamp
4. R.E.M.

5. Minor Majority


Disse vil jeg gjerne vite mer om:



4.Elin













6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Mmmmmmmm, elsker møsbrømlefse.
Ha en fin dag.
Klem

Torilpia sa...

Ja - jeg må vel ta denne :o)

Ha en flott tirsdag - klem!

Anne-Berit sa...

Arti å lære mer om deg.Grattis som snart hundeeier,leonbergere er flotte hunder.Vi har en kompis i hundeklubben vår som har en.Den kommer fra Fauske(tror jeg da),kanskje din også kommer derfra.Blir spennende for dere.
Ha en flott dag:o)

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå du hendelse, ble helt satt ut. Veldig flotte svar! ;)

Ha en flotters tirsdagskveld! ;)

Turid sa...

Kjekt å få vite lit mer om deg! Klem :)

Elin G P sa...

Heisann! Jeg tar imot utfordringen fra deg =)
Klem fra Elin

Related Posts with Thumbnails