Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

3. mai 2009


Kjære mine gode bloggvenner:)
Det har vært liten aktivitet fra min side i det siste, og jeg vil gjerne fortelle dere hvorfor.
Jeg har en pappa som desverre er veldig syk, og derfor har jeg benyttet min fritid i mellom jobb, matlaging, lufting av Noah, klesvask, husarbeid ..... osv. til å være sammen med foreldrene mine. Mamma og pappa har alltid stilt opp for meg når jeg har trengt dem, derfor er det godt for meg å kunne være der for dem nå når de har det vondt og vanskelig.
Håper dere alle har det fint, jeg skal komme sterkere tilbake etterhvert:)
Ønsker dere ei fin uke:)


24 kommentarer:

Monicas sa...

...åh....såpass,..ja, æ tenke og som dæ...kan aldri betale mine foreldre tilbake alt dem har gjort for meg og mine oppigjennom årene...godt å være tilstede, spesielt i vanskelige situasjoner,.ønsker alt godt..

supermamma sa...

Har lurt litt på hvor du har vært i det siste ja, men nå skjønner jeg jo det. Huff, stakkars. Skjønner godt at du benytter tiden med pappaen din. God bedring til han, ikke slit deg helt ut da.
Stor klem

Lykkelita sa...

Mine varmeste klemmer oversendes herved deg og dine! Så flott at du stiller opp for foreldrene dine. Dere har det selvfølgelig tungt nå, men sammen er man sterkere og kan hjelpe hverandre i den vanskelige tiden.
Tenker på deg... Klem:)

naturglede/Randi Lind sa...

Viktig å velge det i stedet for blogging ja. Ønsker god bedring til han, og en fin kveld til deg. Vi tastes når du har tid og anledning vet du:)

Unknown sa...

Mine varmaste tankar og ein varm klem går til deg og dine no, Kate...
Foreldre er uerstattelege, og eg tenker som deg at det både er viktig å stille opp og vere tilstades for dei når dei har behov for det...
God bedring til Pappaen din, og tenker på dokke...

Maria ( Idekroken ) sa...

Åhhh jenta!! Stakkars... jeg har ikke vært her før jeg, og har ikke fått med meg dette, men føler veldig med deg!
Min far har nettopp vært igjennom en periode med kreft, og ble operert. Det gikk veldig bra, men ille mens det sto på!
God bedring til han. Håper det går fint.
Klem Maria fra Idekroken

KATE ♥ sa...

Kjære Kate.
Jeg har savnet deg.
Men du gjør helt rett.
Håper din far er bedre.
Klem Kate

Anne-Berit sa...

Så leit at faren din er syk.Klart du må konsentrere deg om ham og din mor nå i denne tiden.Håper han blir bra snart.Ha det så bra som du kan da,skal tenke på deg.Klem fra Anne-Berit!

Besta sa...

Hei...har savnet deg, trudde du var ute og reiste. Flott at du har anledning og være sammens med dine foreldre i denne vanskelige tiden. Jeg skal be for han. Gud kan gjøre store undre. Klem fra besta

Turid sa...

Trist å høre at din far er syk. Så flott at dine foreldre har deg til støtte om dagene! Jeg håper alt går bra, og sender mine varmeste tanker samt en god klem;)

Orlaug sa...

So det var forklaringa...håpar det går bra!
Alt godt til deg og dine!

FO - 2 sa...

Kjære, kjære gode Kate.

Ta godt vare på deg selv og familien din.
Sender deg mange trøstende, støttende og varme klemmer.
Tenker på deg.

Havfruen sa...

Huff...ikke noe særlig når de som står oss nærmest blir alvorlig syk.
Take care!!!

Blogging kan du komme tilbake til.
Klem til deg fra meg:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei kjære du vennen!
Du e super duper GULL GO du. Ta godt vare på deg sjøl og. Masse masse go bedring t pappan din og masse hjertelys og energiklem.

Anonym sa...

Hei på deg.
Så trist å høre om pappaen din.
Skjønner godt at du vil bruke all din tid som du har til overs til å være sammen med de.
Sender mange varme klemmer og håper det kommer til å ordne seg for dere.

Lykkelita sa...

Her kommer en liten klem fra Narvik:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei kjære vennen, så trist å høre om pappan din. Håper det går mot bedre tider og at han blir bra igjen. Det må være godt både for deg & foreldrene dine at dere kan være der for hverandre og ha tid til å være sammen - også gjennom tider som dette.

Har savnet deg her, så jeg har tenkt på deg Kate. Ta vare på foreldrene dine - og deg selv. Vi er her vi ;)

Stooor klem fra meg - ønsker dere alt godt.

lavendel mio sa...

Kjære Kate!!
Helt enig at du velger å vere hos din far nå.
Ønsker god bedring til faren din.
Ta godt vare på deg selv.
Mange klemmer:)

Elisabeth sa...

Still opp for foreldrene dine du. Det vil du aldri angre på. Bloggen finner du senere.
Jeg vet litt om hvordan du har det... Håper din far blir bedre og og at alt kommer tilbake til normalen. Klem!

Anonym sa...

Hei, bare meg som titter innom og håper alt står bra til og at din pappa er blitt bedre.
Klemmer til deg fra meg.

Besta sa...

Tenker på deg og dine. Varm klem

Lykkelita sa...

Hei! Tenker på deg og håper du har det bra! Klem fra Elisabeth:)

Astrid sa...

Varme tankar frå meg til deg Kate! Håpar at det går bra med deg/dykk... Det er tungt når dei ein er glad i ikkje har det bra. Bruk tida på det du kjenner er rett, blogginga kan du ta att seinare. Vi er her vi! :)

Turid sa...

Tenker på deg!
Klem fra Turid.

Related Posts with Thumbnails