Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

15. feb. 2010






Dagen i dag har vært nydelig, og på min lille
fototur, traff jeg tre vakre rein i fjæra i Bodøsjøen. 
Været var virkelig mildt og fint,
faktisk nesten som en vårdag,
og det var deilig å slippe å fryse
fingrene av seg når jeg skulle
fotografere.


På ettermiddagen 
åpenbarte denne 
fargerike, vakre himmelen seg,
og jeg kunne bare konstatere at
min dag hadde vært perfekt:)

Ønsker dere ei vakker uke, mine venner:)

11 kommentarer:

Torilpia sa...

Wow .. for noen nydelige bilder .. du er altså så dyktig på slike bilder .. :o)

Spesielt flotte de ettermiddagsbildene da .. spennende farger .. :o)

Artig å møte rein i fjæra da .. kanskje ikke så spesielt for dere men dog .. :o)

Håper alt er bra med dere!!

Ha en super tirsdag - klem!!

Elkat sa...

Nydelige bilder du viser,både på dag og ettermiddag.Fantastiske farger...Kommer til å følge med på bloggen din videre!
Ha en flott dag!

naturglede/Randi Lind sa...

Du skulle hatt premie for alle de vakre bildene du hadde idag! Reinsdyr med snø og is. Sukk! Jeg må nordover en gang i livet når det er vinter. Jeg vil bare sitte her idag og se på bildene dine, men det går jo ikke. Masse prosjekter på gang. Nå baker jeg havrekjeks, og det dufter godt. Etterpå er det en tur ut i vinteren her. Det er snøvær idag.Takk for at du viser bilder som dette. Klemsiklem:)

Havfruen sa...

Stønn....for noen bilder...alldeles nydelig Kate. De fortjener å være større i bloggen din. Får du til det?
Du har vakre omgivelser rundt deg, vakkert.
Sol her også men kulden er på plass igjen.
Nyt dagen, klem fa meg:)

Turid sa...

Fantastisk vakre bilder Kate!

Anonym sa...

beautiful photography you have here. well done

Elin Susanne sa...

Men du treng jo ikke fry fingran a de ;)

FO - 2 sa...

Enig med deg.
Dette er øyeblikk og stemninger fra en perfekt dag. :)
Nydelig serie.
Fantastiske bilder og nydelige farger.

Ingrid sa...

Så nydelige bilder!!! Ser ut som du har hatt kjempefine turer i naturen i det siste... :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åhh.... nydelig, kate :) Du er så flink med kameraet :) og ikkje minst finner så mange nydelige motiv :)

Håper alt står bra til med deg og dine :) Her hos oss er det travelt. Både eg og min kjære jobber så mykje skift, at vi nesten ikkje sjåast. Det er litt trist.. men håper det blir betre når vi får ny turnus.

Sender oppover ein stor godklem til deg :)

Regina sa...

Beautiful winter scenes.!

The ice roses above are truly amazing.

Related Posts with Thumbnails