Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

5. juni 2010

DSC_0110-1

Et lite livstegn………

Det har vært stille på bloggen min en stund, og forklaringen er en velfortjent Tyrkiaferie sammen med min kjære.  Ellers så har jeg litt mye å stri med for tia, blant annet en kropp som desverre streiker litt, men jeg lover å komme sterkere tilbake etterhvert.

I mens ønsker jeg dere alle en fin sommer;

her nord håper vi på snarlig sol og varme:)

Klæm:)

DSCN7813

 

 


9 kommentarer:

Lene Megan sa...

Hej Kate
Dejligt du er tilbage, men jeg er ked af at høre, at du ikke har det helt så godt, som du fortjener! Håber snart du er helt frisk igen, jeg tænker på dig!
Håber ferien i Tyrkiet var god og afslappende.
Stort klem fra Megan :-)

Røsslyng sa...

Uææ, det så litt spooky ut å stå på den klippekanten, ikke noe for folk med høydeskrekk akkurat.
Leit å høre at kroppen streiker.
Ønsker deg god bedring! Håper du får en solrik og flott sommer så får vi andre bare smøre oss med tålmodighet til du er tilbake på bloggen med dine vidunderlige bilder.
Stooor klemmm

Turid sa...

Kjekt at du stakk innom!
Håper dere hadde en fin tur!

Varme, ja det hadde vært godt:)

Ønsker deg god bedring med helsa!

Anonym sa...

Kjære Kate. En klem fra Elisabeth/Lykkelita på mobil.

Marge sa...

Dearest Kate,

Må du bra? I hope, that everything is ok?!! I wish you happy summerdays!!! Big hugs to you! Marge

Elkat sa...

Godt med en sånn ferie..Leit å høre at helsa di ikke er så bra,håper det kommer seg fort.
Vi får håpe det blir varme snart her nord,det trenger vi..
God bedring og ha en fin sommer!!

lavendel mio sa...

Hei Kate!
Kjekt å se deg, skummel plass du står på:)
Håper helsen din ordner seg, har selv en kropp som svikter, så det er ikke så kjekt,jeg ligger som en slakt etter en dag i hagen, men HAGE SKAL jeg ha, det er det siste jeg leger ned:)
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

Ida-Sofie sa...

Dumt at du ikke kunne gå 7-toppsturen, håper du blir bedre snart. God bedring!

Håper du hadde en kjempefin tur til Tyrkia, og at du koste deg masse på tross av at kroppen streiker. Gleder meg til å treffe deg, Mathilde og resten av familien igjen.

STOR klem fra Ida-Sofie!

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Kate, du ser så sprek og sommerbrun ut :D Det var leit å høre at kroppen ikke vil være med, men jeg håper det kommer seg raskt.. Ønsker deg en riktig god bedring!

Stooor klem fra meg,
Eli Kristin

Related Posts with Thumbnails