Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

20. feb. 2010

I dag, 21 februar har min sønn Jørgen bursdag….

Jeg kan nesten ikke tro at det er hele 17 år siden min mellomste, Jørgen ble født.
Det vil si, når jeg ser på han forstår jeg jo det, for han er blitt nesten 1,80 høy, en flott gutt, med et vinnende vesen.
Vi skal ha ei lita feiring i kveld med kaffe og kaker, og det gleder vi oss til.
Gratulerer med dagen kjære Jørgen!!!
DSC_0025

I går kveld var jeg i det litt sentimentale hjørnet og da ble dette diktet til, som jeg deler med dere. Selv om ungene mine er blitt store, så tenkte jeg på dem da jeg skrev det.




My little child I love you so
you look at me with eyes that glow.
Your skin is soft,
Your smile so fine,
I can`t believe that you are mine.




You give me lot of joy and fun
when I watch you 
playing in the sun
Your laughter sounds like summer rain
I hope you`ll never feel much pain




I realize that when you grow
someday I have to watch you go
I bless the path that you will choose
and hope you never love will loose.

Ha en fin søndag, mine venner,
klem:)

7 kommentarer:

Turid sa...

Gratulerer med dagen til din flotte sønn!
Så vakkert dikt Kate!
Kos dere masse på bursdagsfeiringen:)

Vi skal feire mannen i dag, som har bursdag 22.

Torilpia sa...

Så nydelig dikt .. :o)

Gratulerer til Jørgen .. kos dere hele gjengen :o)

Ha en super søndag - klemmer!

Monicas sa...

Grattis..ja ungan voks oss over hauet og over vett og forstand....søkke ka fort dette går....flott gutt...og et nydelig dikt....kjem du å hør på abba foresten?...go søndag

FO - 2 sa...

Gratulerer! :))

Nydelig dikt!
Gode ord og tanker fra en mor... :)

God dag,
og en fin feiring ønskes dere alle.
Klem.

Havfruen sa...

Gratulasjoner herfra til Jørgen og mamma`n:) Ja, årene flyr Kate..
Kos dere med feiring, klem fra meg:)

Som mine dager er sa...

Flott gutt og nydelig dikt. Er det ikke rart at av og til er det bedre å uttrykke seg på engelsk enn på norsk?

Flink er du uansett.

Kos dere med feiringen.

Marit

Eli Kristin Magnussen sa...

Gratulerer med vel overstått feiring av 17-åringen din. Må være utrolig å ha NESTEN voksne barn, hi-hi! Flott kar det der Kate ;)

Nydelige ord du har skrevet også :)

Related Posts with Thumbnails