Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

23. jan. 2009

Go lørdag alle sammen.

Jeg har fått ei litt original og morsom utfordring av Line, og den går ut på

følgende:

Gå til foto/mapper.
Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Slik fungerer det:)




Her er mitt 6 bilde fra den 6 mappen min:




Bildet er tatt en varm og nydelig sommerdag for snart 7 år siden. Jeg og ungene var på besøk hos mine foreldre på hytta deres, og denne dagen hadde vi pakket i sekken og ruslet ned til et nydelig vann for å bade, fiske og kose oss. Mathilde har alltid elsket å bade, og der ingen andre greier å bade fordi vannet er såååå kaldt; der setter denne unge frøkenen seg ned!! Og her sitter hun i ei iiiiiskald elv som jeg såvidt greide å stikke tærne mine nedi,,, jeg kan se på smilet hennes at hun syns det er kaldt, men bade der, det skulle hun:) Hun er forøvrig den dag i dag, utrolig tøff i kaldt vann og bading er fremdeles noe av det morsomste hun vet:)

Jeg ønsker å sende utfordringa videre til:
Kate
Besta
Lykkelita
Merethe fra kosogkrøll
Eli-Kristin
Husmora

Ha en fin lørdag:)

8 kommentarer:

Eli Kristin sa...

God morgen Kate! Tusen takk for koselige hilsener i bloggen min, alltid så kjekt det ;)

Jeg har tatt utfordringen din, veldig artig vri. Ble likeså godt sittende og mimre til mange andre når jeg først var innom den tidsperioden der. Koselig!

Den kommer i løpet av dagen! Kos deg!

Eli Kristin sa...

Herlig bilde av badenymfen din også forresten, lite sjarmtroll der ;)

Line sa...

Herlig bilde av eit lite sjarmtroll:0)
Kjekt du tok utfordringa mi!!
Eg kom i skikkeleg mimremodus når eg begynte å bla i bilda mine;0)
Ynskjer deg ei super helg, Kate...
Varm klem

Ida sa...

Søt lita badenymfe. :)
Jeg har ei slik i her også. Ei som nesten "bor" i vannet om sommeren.
Da er det fint å bo noen minutters gange fra stranda her.
Det var koselig å mimre slik, ved å se gjennom bilder. :)

Ønsker deg en deilig lørdag Kate! :)
Klem.

Strikkelines sa...

Så fin ei jente på fint bilde.
Sku bare innom å send dæ en helgeklem....har nattevaktshelg, så æ e litt vrangsøvd...kan man si...

Strikkelines sa...

Hei igjen du:) Om du starter med bloggen min, å det andre innlegget jeg laget da jeg startet, er det bildet der...kalles frossen kvinne...om du blar det videre oppover til nyere innlegg, finner du flere jeg har malt....så morsomt at du syns det va fint...takk...go helg

Tofo sa...

Så fint bilde av Mathilde! Kaldt var det nok..men bade skulle hun..hihi. Klem ;)

disa sa...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區

Related Posts with Thumbnails