Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

27. jan. 2009

Konkurransetrekning:)








I dag har jeg hatt høytidelig trekning i konkurransen min og til å hjelpe meg har jeg hatt Mathilde:)


Hun var villig med på både å skrive på lappene, klippe dem, brette dem sammen, og til sist trekke vinneren.... Og vi syns det var kjempespennende begge to:)
Den heldige vinneren,, .,,,,,,,, ble..................

........................IDA

fra Idas little corner of the world.


Kjempekoselig at du vant Ida, gratulerer så masse, masse. Jeg har jo fått med meg at du er veldig glad i blått så jeg har en mistanke om hva slags bilde du vil ha, men det er uansett du som velger:)
Jeg ønsker dere alle en riktig fin kveld:)
Klæm fra Kate:)

13 kommentarer:

Monicas sa...

Heldige ida....gjett om hun kommer til å bli glad:)
Sukk...bedre lykke neste gang...klem

FO - 2 sa...

YES, YES, YES!!!!!!
Jippi!!!!!!
Nå SMILER jeg fra øre til øre her!!! :))))))))))))))
Så gøy! :)
Og ja, selvfølgelig må det bli det nydelige BLÅ bildet.
Tusen tusen TAKK til deg og Mathilde!
STOR KLEM fra meg.

Havfruen sa...

Grattis til Ida. Hun finner sikkert en fin plass til det. Fint innlegg forresten.

supermamma sa...

Grattis så masse til Ida.

Turid sa...

Gratulerer til "heldiggrisen" IDA!
Og gratulerer med ny bakgrunn Kate, veldig fin;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Søøøren og da, dette har jeg gått glipp av!!! :O

Gratulerer til Ida og kjære Kate - nydelige bilder du har laget. Ikke mye amatør det der ٩(●̮̮̃•̃)۶

Stor klem fra meg

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere til ida! :) Så artig konkurranse! :) Har ei utfordring til deg på sida mi, Kate :) Ønsker deg ein herlig kveld! :) Godklem

lavendel mio sa...

Gratulere Ida,heldiggris...:)

Ha en fin dag Kate:)

Guttemamma sa...

Grattis til den heldige vinne ida!!

Anonym sa...

Heisann :)
Grattis til den heldige vinneren.

Tro for en "kløpper" du bli med kameraet, enda mere enn du er fra før. Tøff du er som hiver deg med. Er litt "tøven" jeg. Har lyst på et kurs først.

Ha en super kveld.
klem

Lill sa...

Hei:0)
Tusen takk for hyggeleg helsing inne hos meg:0) Og den som vant var veeeeldig heldig!!!! Nydelege bilder. Grattis til IDA forresten
Ha ein super onsdag
Klem meg

Orlaug sa...

Jaja, bedre lykke neste gong....har ei utfordring om du har lyst. stikk du innom?

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei Gull Goe snille du ;o)
Så kjekt at Ida vann!
Hærle trekningsseanse og så fint at du fekk så go hjelp!

Koooooooooooz deg
klem

Related Posts with Thumbnails