Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

31. mars 2010

Vakre skatter i fjæra

6

Jeg er av typen som elsker å plukke skjell, fange krabbe og titte på alt som er å finne under steiner og tang.  Ungene mine er jo vokst opp med å bli dratt med på turer overalt og jeg har ikke tall på alle de gangene hele familien har stått med rompa til værs i fjærsteinene:)

Av og til når jeg står med rompa til værs, tenker jeg; 

jeg kan umulig være en helt normal 44 åring?!

Men skitt au, det å kunne bevare barnet i seg, gjør kanskje at jeg holder meg ung lengre??

Har forresten aldri vært noe A4-menneske så jeg velger å fokusere på å gjøre nettopp det jeg føler for når jeg er ute i naturen. Jeg nyter alt jeg har rundt meg og tenker ikke alder.

Bruker alle sansene, og elsker det:)

7

1 2

3

9

5

10

11

Vil med disse bildene ønske dere ei fortsatt fin påskehøytid:)

Klem.

 

DSC_0047

 

 


10 kommentarer:

Lene Megan sa...

Smukke billeder, Kate!
Ved du hvad, det er en GAVE at kunne bevare barnet i sig. At kunne finde en umiddelbare glæde frem og bare nyde de små vidundere, der findes derude. Synd for dem, som ikke kan det! Du er en af de heldige! ;-)
Og det er jeg faktisk også!
Kan du have en dejlig påske sammen med dine kære.
Klem fra Megan

Unknown sa...

Nyydelige bilder, Kate:0)
He he, kjenner meg veldig att i å ha rumpa stikkande i veret når vi er i fjøresteinane....Elskar å grave og rote i sanden, plukke skjell og andre skattar...det gjer Mamma og, og ho fyller snart seksti...så eg trur ikkje vi vert for gamle, Kate!!
ynskjer deg og dine ei herleg påske. Varme klemmar, Line

Anne-Berit sa...

Herlighet for mange fine bilder du har tatt,de er jo rene kunstverkene,mange av dem.Å tilbringe påsken i fjære med skjellplukking og andre sysler,er noe jeg er oppvokst med,og det må jeg prøve å få til ihvertfall langfredag hvert år.Det er rene rekreasjonen.
Ha en fortsatt god påske:o)

Anonym sa...

Kjempefine bilda, tante!

Du inspirerer meg mye, så tok fram kameraet idag igjen og fikk noen fine bilda. Du kan se dem på http://idasp.deviantart.com/ hvis du vil : )

mvh Ida-Sofie

Oss på Tverråmoen sa...

Kjempeflotte bilder :)
Ha ei riktig god påske.

Elkat sa...

Nydelige bilder,kjempeflott!
Og å kose seg i fjæra er helt flott,det kan vi gjøre til vi blir hundre..
God påske!

FO - 2 sa...

Nydelig serie.
Flotte kunstverk.

Kos deg videre, kjære deg,
og GOD PÅSKE! :))
Klem.

Tussi sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Nå har jeg kikka litt her hos deg, og min første tanke var: dæsken døtte, førr nån flotte bilda!
Og bare så det er sagt: denne rumpa er noen år eldre enn din, og er ofte det høyeste punktet når vi er på tur - både i fjæra og skauen! Kommer nok til å fortsette med det til ryggen ikke lar seg bøye lenger...
Jeg følger deg videre.
Ha ei fortsatt fin påske :)

Marge sa...

Absolutely wonderful pictures! Have a good Easter my new blogfriend!:)

ToneM sa...

Her var det sannelig mange flotte og kreative bilder!

Related Posts with Thumbnails