Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

29. mars 2010

En deilig tur i vakkert påskevær….

 

Dagen i dag har vært vakker og jeg har nytt den i fulle drag. Min kjære og jeg tok med oss Noah og gikk en deilig tur.

Fotoapparatet var selvfølgelig med og her ser dere et lite utdrag av bildene som ble tatt:)

DSC_0017

DSC_0013

 

Noah elsker det når mor og far er sammen på tur,

og “pinneleken” er stadig like populær.

Det er få ting som er så gøy som å springe fra de tobente:)

3

 

Her har jeg tatt meg en liten avstikker alene og nyter stillheta

ved elvebredden sammen med disse vakre endene:)

2

DSC_0087

DSC_0111

 

Fortsatt flott påske til dere alle, håper dere får vakkert vær:)

Klem,


9 kommentarer:

Orlaug sa...

Flotte bilder!
Ser ut som det er i nord de får flott påskevèr i år, ja........me får heller unnne deko det....
Ha ei riktig fin påskehelg!

Mette Larsens fotografier sa...

For noen flotte bilder du har tatt, artige de hundebildene og vet hvor vanskelig det kan være å få skikkelige skarpe bilder :) ! Ha en riktig fin påske :)

Lykkelita sa...

Fantastiske naturbilder, Kate! Har sagt det før, men sier det igjen: du tar bilder som en proff!
Så fin tur dere har vært på, jeg lengter etter trilleturene nå, håper vi snart kan ta Edvard ut igjen - det er jo så deilig vær.
Klem fra Elisabeth:)

Monicas sa...

fine bilder.....tenk at vi er så velsigna med govær..

Lene Megan sa...

Hej Kate
Sikke nogle dejlige billeder. Hvor er han bare skøn, jeres Noah. Hygger sig i sneen og nyder, at I er på tur sammen. Man kan blive så glad af at være sammen med hundene. Deres glæde er umiddelbar. Grænseløs og uden betingelser. Det kan vi lære meget af ;-)
Kan du have en dejlig påske med familien. Håber I fortsat får godt vejr.
Klem Megan

Havfruen sa...

Jeg tar av meg hatten for deg og bildene dine!! Utrolig flotte bilder:)
Herlige Noah, han er vakker:) Deilig å se en hund få rase løs...ikke mange plasser man kan få rase fritt.
Meldes sol på mine trakter men i dag våknet vi til masse snø!! Utrolig;)

Ha en super påske Kate, kos deg:)
Klemmer fra meg:)

Anonym sa...

Nydelige bilder i et aldeles flott påskevær, håper det holder seg ut påska.
Påskeklæm

Anne-Berit sa...

Fantastiske bilder alle sammen,men hundegal som jeg er,likte jeg bildene av Noah ekstra godt jeg da.
God påske til deg og dine.Klem fra ho i Mo i Rana.

FO - 2 sa...

Koselig. :))
FINE bilder.

Related Posts with Thumbnails