Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

20. mars 2010

DSC_0259

Fra himmelen så sakte falt
en vakker liten fjær
Den landet i den myke sne,
ved mine føtter nær.


Jeg undres hvor den kommer fra,
I hvem sin drakt den sto
Fra hvor har vinden ført den hit,
hvem mistet den, mon tro?


Jeg tenker den en gang har vært
en fugl sin stolte pryd,
nå ligger den i sne og sol,
til mine øynes fryd.


Ønsker dere alle ei fin og vårlig uke,
klem,



DSC_0263

10 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så nydelig,Kate,både diktet og bildene.
Ha ei fin uke.Klem fra meg:o)

Torilpia sa...

Nydelige ord og bilder :o) Du er så flink til dette!!!

Ser ut som om dere har hatt en kjempefin jentetur til Tromsø. Herlige bilder :o) Nydelige jenter!

Ha en kjempefin tirsdag - klemmer!

Asbjørg sa...

Vakkert!

Jannickes Hjemmekos sa...

Vakkert, har du skrevet dette diktet selv? Veldig fint. Tusen takk for hilsen i bloggen min, alltid kjekt å møte på nye bloggere. Ha en fin kveld - klem fra Jannicke

Vims sa...

Vakkert er riktig beskrivelse ja.
Ha en fin førpåskeuke,Kate!

*klem*

Mette Larsens fotografier sa...

takk for at du skrev i min blogg for da fant jeg din blog: For et nydelig bilde! :) Mette

FO - 2 sa...

Nydelig, min venn. :)
Både ord og bilder.

God dag ønskes deg! :))
KLEM.

huset på øya sa...

åhh vakkert, både dikt og bilder. Kjempe flink er du!
Flott dikt om vennskap i et innlegg under også!

Ser ut som dere hadde en herlig jentetur til Tromsø :0)

Fortsatt fin uke og god førpåaske m familien! klem Vibeke

elle-melle sa...

Tusen takk for gode ord på bloggen mib:)
Det er alltid hyggelig når "nye" dukker opp i kommentarfeltet!

Det var et nydelig dikt og flott illustrert. Jeg ser at du har mange flotte bilder i bloggen din.

lavendel mio sa...

SÅ VAKKERT KATE!!
Føler våren på kropp og sjel når jeg ser dine bilder:)
Ønsker deg en herlig påske, klem Hanne

Related Posts with Thumbnails