Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

12. apr. 2009

BRY DEG!
50.000 barn lever i hjem med vold i Norge - hver eneste dag. Våg å bry deg, og vis at du gjør det ved å lime inn logoen under her i bloggen din.

Det er Ida fra bloggen Ida`s Little Corner Of The World, som har satt fokus på dette, og jeg syns det er kjempeviktig å vise at jeg bryr meg, for det er så utrolig mange barn som lever i frykt og har det sååå vondt.
Vis at du også bryr deg!


13 kommentarer:

Monicas sa...

Det e det det handla om...ha lagt logoen på venstre sia mi.....håpa det e bra med den unge dame...æ har fri i dag, fra lønna jobb, å har jobb i morra

sammen på veien sa...

Hei min venn. Ja dette støtter jeg helt og fullt. Det er så vondt å måtte oppleve dette!!! Det ødelegger liv!

Håper du har det bra etter nattevaktene!!

God klem fra meg

Havfruen sa...

Ja dette kan det ikke skrives/snakkes nok om desverre:)
Håper du har hatt litt fri i påska!

Vi holder koken på hytta enda og fyrer oss snart ut.

Klem fra meg:)

KATE ♥ sa...

Ja, dette er sørgelig sant.
Klem Kate

Guttemamma sa...

Ufattelig, uforståelig men dessverre sant:-(
Bra initiativ, kopierer bildet jeg.!

Besta sa...

Veldig viktig å bli påmint om dette. Har henta det. Klem

Anonym sa...

Hei på deg.
Koselig å titte innom deg igjen:)
Håper du har hatt det fint i påsken, selv om du har hatt jobbing. Noen må jo jobbe ;)
Dette er veldig viktig å bli påminnt om og tenke over, helt grusomt og får vondt i meg når jeg tenker på det.

Klæm fra me tel d!

lavendel mio sa...

Det er så trist at barn opplever dette!!
Flott å sette i gang en slik kampanje.
Ha en fin kveld,klem:)

FO - 2 sa...

Takk for at du også vil engasjere deg i dette Kate.
Vi kan prøve å forhindre at små uskyldige mennesker må lide, ved å fokusere på dette temaet!
Ønsker deg en fin tirsdag.
God klem fra meg.

FO - 2 sa...

NYDELIG header, forresten! :)))

Lykkelita sa...

Uff, dette er et vondt tema og desto viktigere at man setter fokus på det. Flott gjort!
Håper påsken var god selv om du arbeidet:)
Diktet under her var nydelig - det der kan du!!
Ha en fin dag, bloggvennen min:)
Stor klem fra nord!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Uff.. dessverre skjer slike triste ting.. Er flott at du og ida fokuserer på det! Er eit viktig tema!

Håper du har hatt ei kjempefin påske med dine :) Her har det gått i oppgaveskriving. Min kjære mann har hovedoppgava igjen, samtidig med at han måtte jobbe heile påska, så eg måtte ha ei bloggfripåske for å hjelpe han. Er deilig at det påska er over.. hehe ;) No er det så deilig ute, med mange varmegrader, og blå himmel :) Liker slike dager! :) Rart å tenke på at vi er allerede komt midt i april.. :) Synest tida går så fort! :) Ønsker deg ein kjempefin dag videre, kate :) Håper du har det fint! Tenker på deg! Godklem :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Glemte å svare på spørsmålet ditt :) Det går berre fint med Storm :) Han er blitt 9 månader, og har roa seg litt, men trur han er litt i tenåra, og det vises.. hehe :) Ellers er han grei. Men trur vi har ei stooor oppgave framfor oss. Å lære han å vere aleine heime.. No har han hatt meg eller min kjære hos seg heile tida, på grunn av sjukemelding og sånn.. så det vil bli hardt å avvende han med det. Korleis går det med Noah? Han berre vokser og vokser? :) Godklem til deg!

Related Posts with Thumbnails