Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

19. apr. 2009




Mandagstema denne

gang er


hverdagsluksus


og her er mitt

bidrag:)

Det å kunne stå opp en

mandags formiddag

når de fleste har hatt

helgefri,

og er dratt på jobb,

å kunne pakke kaffetermosen


i sekken, kle på turtøyet

og rusle på tur i fjæra....

det kaller jeg


HVERDAGSLUKSUS,


eller også


hverdagslykke,


om du vil:)


For flere mandagstema bidrag, klikk her


Ønsker alle ei vårlig

og fin uke:)












25 kommentarer:

Monicas sa...

go morn min venn....nu e æ såååå gla at mim hverdagsluksus kommer straks..hatt 3 nattvakter, å skal snart hjem å finne senga...du verden ka godt det bi...flotte bilda du vise....ha en flott mandag du.

KATE ♥ sa...

Å ja, det er jeg enig i.
Men du fortjener den også etter nattevakter.
Jeg beundrer alle som klarer å holde seg våkne.Jeg er A-menneske, og sovner tidlig.
Kos deg
Klem Kate

Elisabeth sa...

Høres herlig ut!
Flott bidrag.

Lykkelita sa...

Så fine bobbelurer! Håper du har litt fri etter nattevakter nå.
du må vel ha det for å få unna snøen.. Blæh, her er det FULL vinter igjen!
Men for å se det positive i stiuasjonen: jeg slipper å begynne å male huset og jeg slipper å rake i hagen (selv om det er det jeg egentlig vil...)
Nei, opp og fram! En ny dag venter!
Stor klem og håper du sover godt!!

Turid sa...

Ja etter en travel jobbehelg, så må dette være skikkelig hverdagslykke!
Ønsker deg en flott uke;)

Anne-Berit sa...

Høres helt deilig ut,og det beste av alt,det kan jeg også gjøre,hihi.Bildene dine er nydelige som alltid.

Anonym sa...

Ååååååå, jeg fikk nå lyst å dra i fjæra.
Nydelige bilder, som vanlig :)
Skjønner deg veldig godt at du syntes det er deilig å ha fri etter ei helg der mange andre har hatt fri. Det er nå noe med den turnusjobbingen og du som bare har nattevakter.
Ha en fin kveld :)
Klæmma fra me tel de.

Havfruen sa...

Ja, dette er hverdagsluksus. Og er været godt er det enda bedre:) Så fortjener du denne lykken også etter arbeidshelg å ja.... Slike dager må nytes!!

Her har jeg hatt sol fra skyfri himmel hele dagen. Nesten litt solbrent. Nå skal jeg ut og gå med Major, han med sele og langbånd og jeg med magebelte, han skal dra meg rundt:)
Klem:)

Anonym sa...

Enig med deg! Å få være ute i naturen er en luksus som ikke alle er så heldige å få oppleve. Det gjelder å være takknemlig for det vi kan! Herlig innlegg fra deg - ha ei fin uke! Klem fra Randi**

Petunia sa...

Ja, ja, ja!!! Helt enig med deg:)

Unknown sa...

Herlige bilder fra din hverdagsluksus.

Ha en fin uke!

lavendel mio sa...

Helt enig!!! Nydelige bilder!!
Dette må vere topp!!
ønsker deg en nydelig uke,klem:)

Malys krok sa...

Dette ER hverdagsluksus! Det du beskriver her hørea såå flott ut. Fine bilder du viser, veldig spessielle.
Fra Margit.

Eli Kristin Magnussen sa...

Det der er ren luksus Kate, hi-hi! Fikk sommerfeeling med en gang. Flott strand du har å kose deg på :)

Nydelige bilder og løsning på utfordringen!

Cathrin sa...

Dette hørtes ut som skikkelig hverdagsluksus. Kjente jeg fikk lyst å bare ta en fridag i fjæra med kamera jeg og! Flotte bilder av bobbelura (som vi kaller det her nordpå). :O)

Steinbokkjen ;o) sa...

Flotte bilde vennen!
Tusen takk fø go ordå eg finn hos meg! Du krydra og lyse opp kvardagen min.
Ha hatt ei hææærle solfylt helg på hyttå m frisk hærle sjøluft og bølgeskvulp. Nyyyyyyyyt ;o)

Ha ei nyyyydle veka!
kleeeeem

FO - 2 sa...

Hei kjære venn.
Det du beskriver her er virkelig hverdagsluksus, ja. :)
Flott illustrert også, gjennom nydelige bilder.
"Der kan æ finn mæ rare skjell og steina. Hver og en - ett støkke poesi......". :)

En sjømann (kollega av min mann) sa en gang til meg at det å kunne stå i vinduet med kaffekoppen om morgenen, når han hadde friperioder, var luksus for han. Da koste han seg mens han såg på alle andre som reiste på jobb. ;)

Jeg har ikke vært så aktiv på bloggfronten i det siste, men ingen av dere er glemt! :)))
Noen ganger strekker ikke tiden til og inspirasjonen er heller ikke alltid helt tilstede.

Jeg tenkte å lage ett nytt innlegg i dag da....

I morgen kommer husbonden hjem fra England. Båten ble liggende der hele perioden.
Så, nå gleder vi oss, alle tre jentene til vi skal hente han på flyplassen i morgen!

Ha en fin dag der du er.
Kos deg! Ønsker deg MYE hverdagsluksus og mange gleder!

God klem fra din venn på Sotra.

Besta sa...

Ja, det hørtes deilig ut. Nydelige bilder du har tatt. Ha en fin dag. No skal e på babysang. I ettermiddag har jeg småbarnsang. Klem

sammen på veien sa...

Så vakre bilder fra strand og sjø:) Kjenner liksom roen i bildene og hører nesten bølgeskvulp:)
Håper du får kose deg etter mye jobbing Kate.

Veldig god klem fra meg

naturglede/Randi Lind sa...

Aldeles nydelige bilder!

Anonym sa...

Tur i fjæra er det beste i hele verden !!!

Melusine sa...

Åh, så flotte bilder av luksus i hverdagen!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Det høres kjent ut ;) luksusproblem er jo vel og bra det, kate :) Før når eg jobba nattevakter, så berre elska eg å avslutte nattevaktsperioden min mandagsmorning, mens eg rusla heim i finværet, mens alle andre rusla til jobb :) Det å nesten legge seg allerede ute i sola i åtte tida og berre nyte kor varmt og deilig det er der, i stadenfor inne på eit kontor, det er herlig det! :) Håper du har det fint :) Nydelige bilder! Elsker å rusle i fjæra eg og :) Er så deilig å reise heimover til sogn og bu ved sjøen. berre elska det stedet :) Glad min mann også gjer det :)
Ønsker deg ei fin veke videre, kjære du :) Godklem til deg!

supermamma sa...

Hei.
Ja, vet du det er absolutt lykke å kunne ha fri når andre er på jobb igjen etter helgen. :D
Så koselig at du var å hilste på små tvillinger. Og sprøtt for den babyen jeg hilste på i dag er og født 2 april he he.
Håper du har en fin uke. :D

Miriam Elisabeth ツ sa...

For noen utrolig flotte bilder!

Related Posts with Thumbnails