Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

17. apr. 2010


DSCN7303

MIN VÅR.
Så vakker er våren,
med silkemyk vind,
som danser og stryker mitt kinn.
Jeg våkner fra dvalen av vinterens grep,
ærbødig jeg slipper den inn.

Mitt hjerte har frosset i kulde og sne,
min sjel har følt isrosens kår.
Nå tines jeg opp og blir varm idet
den mildeste vårsang meg når.

Jeg nynner med sangen,
den fører meg ut
på vårdagen ,vakker og varm,
jeg reiser med brisen
og duften av vår,
og elsker dens evige sjarm.



DSCN7283
DSCN7295
DSCN7306

17 kommentarer:

Mette Larsens fotografier sa...

Åh noe så vakkert! og så dyktig du er. utrulige flotte macro bilder!!

Anonym sa...

Thank you for visiting my blog and making such a lovely comment about my swan photographs. Your macros of rain drops on the leaves are lovely.

This Is My Blog - fishing guy sa...

Kate: It is so wonderful the way you captured the beginning of the melt into Spring.

Lene Megan sa...

Smukt digt om våren, Kate. Det er et dejligt tidspunkt på året. Så trænger man virkelig til at mærke varmen!

Meget flotte billeder!

Håber du får en fin vårdag!
Klem fra Megan

cat sa...

Jättevackra bilder! Jag älskar vattendroppar i macro.

lavendel mio sa...

Å så flink du er Kate, nydelig bilde og dikt:)
Ønsker deg en super fin søndag,klem Hanne

FO - 2 sa...

Du priser våren på en viudunderlig vakker måte, Kate. :)

Takk for fine ord og omtanke.
Du er god! :))

Du kan tro at jeg ser fremover mot sommeren dette året, ja.
Skal storkose meg i hagen.
Så lenge jeg klarer å henge med, og det skal jeg, så skal jeg hage og hage... ;)
Jeg har fremdeles problemer med å gå i trapper. Klarer heller ikke å sette meg på huk, eller på knærne. Men da får heller ryggen ta støyten. ;)

Hvordan går det med deg da?
Er nakken bedre? Og er du frisk etter operasjonen på Haukeland?
Håper det, for du fortjener alt det beste! :)

Om du ikke vil svare på bloggen, så kan du jo sende en mld. på FB.
Om du vil altså.

Ha en god søndag! :)
Mange varmende vårklemmer fra meg.

Havfruen sa...

Nydelige bilder...råbra:)
Varme ord...som trengs i snøføyka..
Hadde en solbyge på ca 2,5 time i går, da var vi ute med kamera. Men i dag er det full snøstorm igjen.
Nyt søndagen Kate, klemmer fra meg:)

Fabrikken sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar :)
Ja endelig er våren her - jeg har ventet og ventet ;) Utrolig fine bilder du tar - her må jeg komme og hente insirasjon mer :)

Klem fra nr.5

Anne-Berit sa...

Du allverden for noen nydelige bilder.Og et fint dikt til også.
Ha en fin søndag.Klem herfra:)

Kaos og Tutta sa...

Nydelige bilder og fint dikt. Takk for hyggelig helsing på bloggen min. Ønsker deg ei fin veke :0)

Carver sa...

I love the large water droplets on the plants. Beautiful shots.

Redzlan aka Tabib sa...

Great macro shot!. very artistically done.

Elkat sa...

Nydelige macro bilder og vakkert dikt!
Ha en flott mandag!

Røsslyng sa...

Utrolig vakkert!!!
Ha en fabelaktig uke!
Klemmm

Noel Morata sa...

aloha,

what beautiful macros, you have a keen eye with your photography, its breath taking, i loved reading your posts below and look forward to more.

thank you also for visitiing my hawaii blogs

NatureFootstep sa...

riktigt snygga vattendroppsbilder. :)

Related Posts with Thumbnails