Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

15. apr. 2010

Ser ut av vinduet……………………
……………….på sneen som laver ned,
og drømmer meg bort til en av de alldeles praktfulle påskedagene her nord i år.
Havet lå blankstille, måsene satt i fjærsteinene, fuglene kvitret og det var et yrende liv på moloen av alle menneskene som feiret bypåske, og som nøt det vakre solskinnet.
De siste par dagene har jeg tilbragt til sengs med diarè og oppkast, et utrolig kjedelig tidsfordriv, håper av hele mitt hjerte at jeg er frisk i morgen og kan nyte helga som kommer.
Uansett, så ønsker jeg dere alle ei praktfull helg, og jeg håper virkelig det slutter å sne snart!!
Klem:)
3
4
5
6
7
8
10

23 kommentarer:

Havfruen sa...

For noen knallfine bilder Kate:) Deilig blank sjø...
Her buldrer havet..og istad haglet det!!
Diare og oppkast hørtes ikke godt ut..ha riktig god bedring:)

Ja, maling og grunning med sperr mot kvist er kjøpt inn...venter bare på at Gubben skal demontere taklampa..blir vel gåen i armer og skuldre av dette...
Kos dæ, klemmer:)

huset på øya sa...

Nydelige og klare bilder :o) Nesten som jeg var der !!!

Litt kjedelig med snø når man drømmer om sol og sommer, det skjønner jeg godt.

Enda kjedligere å være syk! sender deg masse varme tanker og God bedring ønsker!! I morgen er du bedre :0)

klem Vibeke

Lykkelita sa...

Fikk faktisk litt Bodø-lengsel. På det ene bildet så æ nesten huset æ bodde i, i Breivikveien:)
Håpe du snart e frisk, så tungt med omgangssyka...
Stor go'bedring-klem:)

Lykkelita sa...

Lure forresten på om det ikke e barnehagen Fredrik gikk i som e avbilda der... Kan det stemme - i Vestbyen?

Lene Megan sa...

Hej Kate
Dejlige billeder fra påsken. Tænk at det sner oppe hos jer! Her er det jo bare forår og så det svært at forestille sig, at våren ikke rigtig har slået an så langt nord. Men, den kommer snart til jer for at blive! :0)
Surt med diare og opkast. Der er næsten ikke noget værre! Jeg ønsker dig god bedring.
Stor Klem, Megan

Mette Larsens fotografier sa...

Heia kate virkelig nydelige bilder men det våres sakte men sikkert ! :)
God bedring! Torsdagsklæm

naturglede/Randi Lind sa...

God bedring vennen. Nydelige bilder du viser her.

Anne-Berit sa...

Det var noen nydelige bilder fra havnområdet i Bodø.Finvær ihvertfall da de bildene ble tatt.Her har det regnet i både igår og i dag,men de har meldt snø til helga.Håper de tar feil,nå som nesten all snøen har regna bort.
Ha en fin kveld,og helg:) Klem!

webruci sa...

What a beautiful place and pictures!!! I love the composition of photos.

Ha en fin helg.

Kathrine sa...

Flotte Bodøbilder!

Angående spørsmålet ditt, så bruker jeg mye auto på kameraet mitt. Jeg knipser mye, og stort sett serier som må gå fort. F.eks. fuglefotografering. Da er auto helt ok.
Skal lære meg mere om innstillinger til bruk i mørket osv, der er jeg ganske blank.

God bedring og ha en fin fin helg:-)

HansHB sa...

Flotte bilder med skarphet og tydelige farger. Kjempebra!!

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann
Takk for hilsen.
Flotte bilder du har lagt ut i innlegget ditt. God helg. Klem fra meg.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei Kate :)

Uff, håper du blir fort frisk igjen! Slik sjuke går her nede også, usj.. Er ikkje noko serlig. God betring!!

Nydelige bilder som alltid, også av fuglene i innlegget før :)

Håper du får ei fin helg (og at du er frisk no når du leser denne her)
Ønsker deg herlige dagar med sol og fint vær :)

Godklem til gode du :)

Marge sa...

Oioijoi, how BEAUTIFUL!!! So peaceful, I can almost feel, that I´m there...;)You are so skillful photograpfer!! I really loves all your photos!!
Have a nice weekend, my friend!
Marge

Elkat sa...

Hei.
Flotte bilder..
Ja nå er det nok vinter!Håper du er bedre av omgangsjuka.Fryktelige greier...
Nydelige bilder i det forrige innlegget ditt og.Fugler er fantastiske å se på men veldig var.Ikke lette å få tatt bilder av, men du har fiksa det!
Ha ei fin helg!!

Anne sa...

Å plutslelig havnet man i Bodø :-)

Torilpia sa...

Huff da .. har du vært syk .. usj også omgangssyke da .. ikke godt!!
Håper du er bra igjen nå!

Men du har i alle fall en masse nydelige bilder å kose deg med :o)

Ha ei fortsatt fin helg - klemmer!

Anonym sa...

Halloen.
Håpa du er blitt frisk. Diare og oppkast er noe av det værste.
Så fine bilda fra byen vårres og heldigvis har ikke snøen lavet ned idag, et hærlig vær har det vært.
Vårklæmma

Eli Kristin Magnussen sa...

Det var noen kjempeflotte og klare bilder Kate. Ser utrolig flott og naturskjønt ut :D

Håper du er komt deg til hektene igjen slik at du har komt deg ut på tur i helgen også. Ikke noe særlig den syken der.. God bedring kjære Kate!

Stor klem til deg fra meg - nyt helgen!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Du store for noen flotte bilder du viser oss her,alt hva man kan ønske seg på en gang :) Etter snø kommer sol og vår...

This Is My Blog - fishing guy sa...

Kate: Norway has such picturesque scenery. You capture your country beautifully.

FO - 2 sa...

Fantastiske bilder.
Jeg N*Y*T*E*R synet!!! :))

Carver sa...

Wonderful reflection shots on the water. Beautiful spot.

Related Posts with Thumbnails