Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

12. jan. 2009







Er så utrolig takknemlig fordi jeg har fått disse tre awardene i det siste. Den øverste har jeg fått hos Kreativ Kristin. Hun eier butikken Kort og godt med masse flott til scrapbooking og kortlaging. Har dere ikke vært innom henne før, må dere ta en titt inne hos henne, for hun er utrolig kreativ og lager virkelig de flotteste kort. Tusen takk Kristin!!!!

Nummer to har jeg fått hos Line fra Kvardagsliv i Storemyra. Hun og jeg har endel ting til felles, blant annet er vi sykepleiere begge to. Line har en utrolig kapasitet når det gjelder å lage flotte, hverdagslige blogginnlegg, og hun deler også massevis av bilder med oss. Tusen takk Line!!!!
Den siste har jeg vært så heldig å få hos Merethe. Hun har bloggen kosogkrøll, der hun deler hverdagens sysler med tre små barn under 7 år, med oss. Tusen takk til deg også!!!!
Jeg velger å gi den øverste videre til deg, Ida, med bloggen Idas Little Corner of The World. Jeg finner ikke ord nok til å beskrive for noen fantastisk vakre bilder du tar!!! Satt en kveld og scrollet nedover bloggen din og såååå mange fargerike, vakre bilder skal man virkelig lete lenge etter å finne!! Du skriver også masse flott og deler gjerne matoppskrifter med oss:)
Nummer to er til deg, Monica. For din ærlige og varme måte å dele hverdagen din med oss, både i ord og bilder:)
Og den siste gir jeg til deg, Line. Rett og slett fordi du har en blogg med masse ord og bilder som handler om dine flotte unger, Rakel og Fredrik. Du tar de med i hverdagens sysler og deler med oss. Og det setter jeg stor pris på!
Til slutt vil jeg si at alle dere, både dere jeg har fått awarder hos og dere jeg gir awarder til, dere betyr masse, masse for meg. Alle de flotte kommentarene dere gir, gjør meg takknemlig og ydmyk,tusen takk for det flotte vennskapet vi deler her i Blogglandia!!!









5 kommentarer:

Lykkelita sa...

Åh, gratulerer med flotte awarder! De fortjener du virkelig:)
Håper du får en fin dag!
Klem!

Lill sa...

Gratulerer med tre flotte utmerkingar. Dei fortjena du verkeleg:o))
Eg også fekk med Line:0))Er vi ikkje heldige vel.
Ha ein flott dag.
Klem Lill

lavendel mio sa...

Gratulere!!!De fortjente du virkelig:)
Ha en nydelig tirsdag,klem:)

Unknown sa...

Tusen tusen takk, Kate:0)
Vart kjempeglad både for utmerkinga og dei gode orda du har skreve...
Set utruleg stor pris på det, vennen!!
Prøvde å legge meg til som følgar av bloggen din, men fekk det ikkje til, så eg får prøve på att!!
Ha ein fin tirsdagskveld, klem

FO - 2 sa...

Gratulerer til deg! :)))
Og 1000 1000 TAKK!
Takk for både nydelig utmerkelse og fine ord.
Jeg setter stor pris på det skal du vite.
Jeg har tidligere skrevet at utmerkelser i Bloggland for meg er det samme som en god klem eller en oppmuntring i RL.
God klem fra meg til deg som setter pris både på utmerkelsen og DEG! :)

Related Posts with Thumbnails