Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

8. des. 2008



Fikk denne morsomme utfordringen av Tofo.....

Her er reglene som følger med:
Du skal lage en liste på fem ting du ikke ønsker å finne under juletreet. Deretter sendes utfordringen videre til tre andre bloggere :) Du må veldig gjerne besvare utfordringen, selv om den ikke er sendt direkte til deg......
Dette er ting jeg ikke ønsker å finne under juletreet:
1. Håndklær.... har alt for mange allerede.....
2. Dusjsåpe..... har min mineraloljefrie, hudvennlige såpe jeg aldri slutter å bruke...
3. Sokker.....
4. Pysjamas,,, bruker ikke sånt....
5. Julepynt,, ...... har skapene fulle........
Vil gjerne sende utfordringa videre til: Besta fra Bestahjemmet
Kate fra i huset ved bekken
Anne Grethe fra the world of sandens
.... hvis dere har lyst:)

12 kommentarer:

KATE ♥ sa...

God morgen Katemor!
Jeg tar den og warden.Mange takk!!!!
Men nå må jeg på jobb
Klem Kate

Orlaug sa...

Fine englar....no gledar eg meg til å finne fram mine, men ikkje endå.....
Skikkelg artig utfordring som har "dukka opp".

Unknown sa...

Så koselig heading du har fått:0)
Ja eg må seie at eg føler meg privilegert som har bestemødrene mine enno, og føler med deg i tapet av dine...
Som deg er eg nok mest knytta til Besta(Mormor), og har eit veldig nært og godt forhold til henne...
Farfar døydde etter ei taktorulykke som eg var vitne til i 1981, og Morfar døydde i 2000. Heldigvis så rakk han å oppleve gleda med å bli Oldefar...
På slutten var det mange ting som gjekk i gløymeboka, men IKKJE Fredrik, han var så utruleg stolt av oldebarnet sitt!!
Vi var på besøk hos han tre dagar før han døydde, og mange meinar at han den gongen heldt seg oppe aå lenge sidan han visste at vi skulle kome....
Men ungane mine er faktisk så privilegerte at dei har ein Oldefar på Frode si side, og han bur berre 2-300 meter frå oss!!
Ynskjer deg ein flott dag, Kate:0)
Klem

Anonym sa...

Hei Kate:)
Så flott heading :)
Morsom utfordring du har fått.
Ha en flott fortsettelse på tirsdagen :)
Klemmer

Anne-Berit sa...

Hehe,ganske like svar hos mange av bloggerne på disse utfordringene.Gøy å lese.
Ha en flott dag!

Turid sa...

Så mange fine og koselige engler du har! Og fint dikt du ga oss!

Håper dine nærmeste leser bloggen din, så vet de i allefall hva de IKKE skal kjøpe..hihi.

Ønsker deg en fin dag videre! :)

Turid sa...

Glemte å si at den nye headingen din var fin. Får oss til å lengte etter sol og varme... MEN først må vi feire jul!
Klem :)

Pernille sa...

Ja det er mye en ikke trenger. Blomster, vin og sjokolade pleier å være en fulltreffer:)

Du jeg skjønner heller nesten ingen ting av nykameraet. Så det blir nok en fotoklubb på meg også. Enn så lenge har gutta boys på Norsk Nettfoto stor toømodighet med meg og kommer med massevis av råd og hjelp;) De er gode å ha!

Du skulle ha meldt deg inn der. Vi har det så gøy, men vi "kan" også være litt hard på kritikken av og til, men det er godt ment:)

Ha en storkos ettermiddag:)

Lykkelita sa...

Hi Hi Hi:) Har du også altfor mange handduker? Jeg kjenner til det ja, men pysjamas - det elsker jeg! Elsker å sprade rundt i psj når det er tidlig morgen og vi har fri...
Skal nok si i fra hvis jeg kommer til Bodø! Tenk så gøy det hadde vært å møtes.
Ha en fin dag:)

Anne-Berit sa...

Hei,jeg har noe til deg på bloggen min,kom bare å hent den!

Lykkelita sa...

Award til deg hos meg!

Lill sa...

Artig utfordring kva vi ikkje vil ha til jul hihi..... Ligg noko til deg på bloggen min
Smil frå meg

Related Posts with Thumbnails