Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

5. des. 2008

Kjære alle sammen:)
I den siste tiden har jeg vært så heldig å få flere utmerkelser og det varmer mitt hjerte såååå mye, hver gang noen viser at de setter pris på mine innlegg:)
Denne har jeg fått av Tofo, Steinbukken og Anneli og Eli Kristin:
"This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandicement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly written text into the body of their award."

Tusen hjertelig takk til dere, jeg setter stooor pris på alle koselige kommentarer fra dere:)
Ønsker å gi denne videre til Strikkeline
Alma Merethe
Sollis kreative sider
Bakketun
I huset ved bekken
Anneka`s blogg
kos og krøll
Trollkåno

............og denne har jeg fått av Line, ei dame jeg føler jeg har ganske mye til felles med og som har en blogg jeg bare syns er helt herlig:

Tusen takk også til deg, snille Line, du vet jeg setter stor pris på deg:)
Denne vil jeg gjerne gi videre til:

Ha en fortsatt fin fredagskveld:)

6 kommentarer:

Orlaug sa...

Tusen takk for utmerking, eg vert
verkeleg glad og takknemleg.

Pernille sa...

Åååå, tusen hjertelig takk for denne flotte utmerkelsen. Så snill du er:) Jeg skal ta godt vare på den;) Så glad jeg ble no:))

Anonym sa...

Hei, Kate.
Så snill du er :) Det var en veldig fin award å få og koselig at det var fra deg :) Tusen, tusen takk.
Mange klemmer fra meg.

AnneKa sa...

Tusen takk for utmerkelsen, det var veldig hyggelig.

lavendel mio sa...

Tusen takk for en fin award,den varmet meg langt inn i hjerteroten.Du er kjempe snill:) Nydelige bilder du har tatt:)

Klem:)

supermamma sa...

Tusen tusen tusen takk for denne snuppa. Jeg fortjener den virkelig ikke så dårlig som jeg er til både å blogge og kommentere om dagen. Huff, tiden strekker ikke til her. Håper på å komme sterkere tilbake snart.
Stor klem.

Related Posts with Thumbnails