Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

5. des. 2008


Har vært på fotosafari med mitt nye speilreflekskamera Nikon d80:)
De vakre glaserte trærne tok jeg utenfor jobb på nattevakta her forleden. Var såååå fascinert og syns naturen er helt fantastisk:) Jeg krabba i sneen rundt huset og det var bekmørkt, men bildene ble jo kjempefine:) Dere må klikke på bildene for å få stor versjon:)

Kjæmpegod lørdag til dere alle fra mæ.)



18 kommentarer:

Turid sa...

Gratulerer med nytt kamera!
Nydelige bilder. Du er jo proff!!!

God helg til deg og :)

Pernille sa...

Gratulerer med nytt kamera! Kjempegodt kamera du har fått og det ser vi på bildene dine også. Helt utrolig vakre er de. Sier som Tofo: Du er proff!

Ha ei koselig helg:)

Anonym sa...

Jeg tar av meg hatten for deg. UTROLIG flotte bilder. Helt nydelig.
Ha en topp lørdag. Kos deg med kamera.

Anne-Berit sa...

Gratulere med nytt kamera.Jammen har du tatt flotte bilder med det også,kjempebra.
Ønsker deg ei super helg!

Lykkelita sa...

Grattis med nytt kamera! Du er jo råflink å ta bilder. Kanskje vi skal ta vindrikking/fotokurs en gang senere i vinter:) Hi Hi - det hadde vært gøy!!
Sitter på beredsskap på jobb, rolig dag så langt og da får jeg tid til å kike litt på blogger:)

Anonym sa...

Hei.
Grattis med nytt kamera. Nydelige bilder du tar. Har du tatt fotokurs, eller er det selvlært? Meldte meg på kurs i fjor, men ble ikke at jeg begynte. Håper på å få med meg et kurs etterhvert.
Ha en flott lørdag.
Klem fra meg.

Anne-Berit sa...

Hei igjen,har en utfordring til deg på bloggen min,håper du tar den,men ingen tvang.Takk fot kommentar på månebildet mitt.Jeg har et 18-200 objektiv jeg brukte på det bildet,ingen 300 nei.
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Hei.
Har noe til deg inne hos meg.
Klemmer

Unknown sa...

Eg er BERGTEKEN!!
Utruleg flotte bilder, Kate:0)
Is er alltidt eit fascinerande motiv!!
Artig å lære deg litt bedre å kjenne, og takk for gode ord, vennen, og føler det same som deg...
Ynskjer deg ein flott 2 advent.
Varm klem Line

Eli Kristin Magnussen sa...

Oioioi, for et fancy leketøy du har fått deg da, hi-hi :) Skikkelig flotte vinterbilder det der. Du er jo flink å ta bilder fra før, så nå gleder jeg meg til mange flere blinkskudd her inne hos deg!

Kos deg ut på tur med kameraet, Kate! ;) *klem*

Torilpia sa...

Så nydelige bilder da Kate :o)

Håper alt er bra med deg og dine - måtte bare innom for å si hei :o)

Mye fint å se og lese her nå!!

Ha ei fortsatt fin førjulstid - klem fra meg!!

Magdalena sa...

så flotte bilder...
fin søndag til deg~~~

Monicas sa...

En hilsen til deg fra meg inne hos meg

Anonym sa...

Hei :)
Ja det hørtes morsomt ut. Elsker å ta bilder. Skal skjekke ut siden deres for å se hva de har å tilby.
Fortsatt fin 2. advent-søndag.
Klemmer

Besta sa...

Gratulere med nytt kamera. For noen flotte bilder du har tatt. NYDELIG!! e bruk for så mest mobilen til å ta bilda med, den har e jo på me bestandig. Ønsker deg en fin dag. Klem

Turid sa...

Har en morsom utfordring til deg!
Klem fra Turid:)

Elisabeth sa...

Oi, her var det mange fine bilder ja. Grattis med nytt kamera!

Steinbokkjen ;o) sa...

Nyyyyyyyyyyyyyydle bilde her! Fantastisk ;o)
og snille goe du - Tuuuuuuusen tusen takk for dann nyyyyyydlega utmerkingjå. Vatt kjeeeeeeempe GLAAAAAAAAAaaa fø dann!
Du e Gull Go du!
- dann går rett tbake t deg!
Set veeeeeeeeeldi pris på kommentarane dine! Tusen takk ;o)
ha ei vidonderle veka
kleeem

Related Posts with Thumbnails