Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

18. des. 2008

Har fått denne av Astrid
for en stund siden og jeg ble
såååå takknemlig for at jeg
fikk denne søte dalmatiner-
valpen, tuuusen takk Astrid:)
Ønsker å gi den videre til
Tofo, Line og Kate
fra i huset ved bekken :)

Tuuusen takk Line
Fikk den for ei stund siden
og du gjorde mæ kjæmpegla:)
Du vet æ sett stor pris på dæ:)


Jeg velger å gi denne videre
til Astrid, Agathe
og Elisabeth:)

4 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Kjære kate.
Takk for enda en oppmuntring.
Koslig at noen legger merke til en og deler ut premier.
Vet ikke hvor mye blogging jeg rekker før jul, så jeg vil at du skal vite at det har vert koselig å bli `kjendt` med deg. Og så vil jeg selfølgelig sende kjærlige ønsker om en God Jul.
Klem Kate

Elisabeth sa...

Tusen takk, Kate. Den setter jeg pris på. Du har en koselig blogg med fine bilder i. Jeg publiserer prisen i mitt neste innlegg.

Førjulsklem!

Turid sa...

Tusen takk Kate!!! Jeg har vært litt "tufs" denne uken, så det gjorde godt med en liten oppmersomhet!
(Jeg har litt å ta igjen, så skal blogge den en annen dag.)

Klem ;)

Anonym sa...

Hei :)
Det var en utrolig flott award. Tusen hjertelig takk. Skal ta godt vare på den og sende den videre til noen bloggvenner etterhvert.
Klemmer fra meg til deg.

Related Posts with Thumbnails