Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

12. des. 2008






Kjære alle flotte bloggvennene mine:) Så er det jommen blitt helg igjen og vi nermer oss julehøytida. Håper dere alle får tid å slappe av innimellom og nyte førjulstia sammen med de dere er glade i.
I det siste har jeg kunnet hente tre flotte awarder, de to øverste har Line i Kvardagsliv i Storemyra gitt til sine bloggvenner, og den siste har Anne Berit laget og delt ut, TUUUUSEN TAKK, DERE LYSER OPP MIN HVERDAG BEGGE TO:)
JEG ØNSKER AT DERE SOM IKKE HAR DISSE OG SOM PLEIER Å VÆRE INNOM HOS MEG, SKAL TA DE MED SEG INN TIL SEG, JEG SETTER STOR PRIS PÅ DERE ALLE:)
GOKLÆM FRA KATE:)


9 kommentarer:

Petunia sa...

Innom deg for å ønske deg en god helg og du har helt rett i at vi må prøve å stresse ned selv om det nærmer seg styggfort!!!

Anonym sa...

Hei på deg.
Så flotte awarder du har fått :)
Var innom sia til bodø fotoklubb. Så de hadde medlemsmøte i uka. Va du?
Det høres så profft ut og føler meg som en skikkelig amatør i forhold. Er så "tøven" av meg når det gjelder sånne ting. Var så spent å høre om du hadde vært på møte, for å høre......

Ha en koselig adventshelg.
Go, go klæm fra me.

Anonym sa...

......pussi, vi tenkte på hverandre, samtidig :)
Ja, jeg gleder meg skikkelig til i morgen tidlig.
Snakkes.

Eli Kristin Magnussen sa...

Så herlig bilde i logoen - et skikkelig mor & datter moment eller? Koselig, veldig flott bilde iallfall! :)

Ha ei riktig god helg - kos dere myyyye! Klem*

Anne-Berit sa...

Ei riktig god helg til deg også,og grattis med awardene.

Lykkelita sa...

Du er virkelig verd de tre awardene...
Og, takk, tar gjerne med meg en award fra deg!!

Barna må bare få gjøre det på sin måte, presses de vil jo alt virke skummelt etterhvert (med tanke på lucia-feiringen:))
God helg, min gode bloggvenn i Bodø!

Orlaug sa...

Gratulera med awarder, og ei riktig god helg!
Set stor pris på at du er innom hjå meg!

Unknown sa...

Heia:0)
Flott at du tok dei med deg!!
Kom innom, har noko meir til deg...
Klem

Turid sa...

Tusen takk for at du vil dele disse flotte awardene videre med oss! Du er vel en knupp som tenker på alt og alle!!!

Her er så mye varme og omtanke for hverandre her inne på bloggene at det er helt fantastisk!
Jeg skrev et dikt en gang om en drømmeverden...tror muligenes det kan være Blogglandia...

Litt stress for tiden, men ja jeg skal prøve å roe litt ned.

Det hjelper å ta "litt" av natten til en bloggrunde..hihi.
God natt klem fra meg:)

Related Posts with Thumbnails