Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

23. des. 2008




Så har endelig julefreden senket seg i stua vår,,,,,,,

huset lukter av grønnsåpe, treet er pyntet ,,, det er lillejulaften.....

,,, og her sitter jeg alene på nattevakt og syns litt synd på meg selv.........


Neida, jeg syns ikke synd på meg selv, tvert i mot; jeg er glad for at jeg kan være ei støtte for noen som har det vanskelig, og jula er faktisk svært vanskelig for mange.

Jeg ønsker å sende mange varme, positive tanker til alle som har det trist i julehøytida.


Julehøytida er ei tid for omtanke og refleksjon, og dette er en apell til dere alle kjære bloggvennene mine; send noen positive tanker ut i verden til de som ikke har det like godt som oss, og send gjerne oppfordringa videre, så blir det som en slags ring av omtanke:)



Med dette ønsker jeg dere alle ei riktig god, fredfull og harmonisk jul, og samtidig får dere hilse på vårt nye familiemedlem, lille Noah, som flyttet inn hos oss for 2 dager siden:)


Stooooor juleklæm fra Kate:)


15 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Gratulerer med lille Noah,så nydelig han er.Du må skynde deg og kose masse med ham på fanget nå mens han er liten,for den karen blir snart stor.Vi har et par leonbergere i hundeklubben vår,og spesielt en hanne er så utrolig kosete,tror visst han er liten for han vil stadig opp på fanget,men det går jo ikke,hihi.Utrolig snill er han med andre hunder også.Lykke til med lille Noah,håper dere får mange glade stunder med ham.Ønsker deg og dine en riktig god Jul og et godt nytt år.Varm juleklem fra meg!

Unknown sa...

Gratulerer med det nye familiemedlemmet:0)
Riktig så nydeleg var han...
Flott innlegg og masse omtanke bak, vennen!!
Ynskjer deg og dine ei fredfull og fin jul, og takkar samtidig for flott bloggvennskap der sterke band er knytta...Gleder meg til fortsettelsen i 2009:0)
Varme klemmar frå Line

Anonym sa...

God kveld i stuen. Bare innom for å ønske dere en fredfull julefeiring. Masse klemmer.

Eli Kristin Magnussen sa...

Næææ så nydelig liten Noah - han ser helt herlig ut!! :) Så flotte bilder og varme ord du deler med meg og andre bloggvenner her og der Kate. Flott tanke!

Nyt nattevakten din - og ha ei riktig god jul. Kose dere mye!!

Monicas sa...

Du så snusskat han va da:) NAttevakt veit æ alt om...sett også aleina....gjeesp...kun radio på, å det va litt vedmodig å forlate et julepynta heim....men men ....go jul..så fint bilde det var a dæ...flott

Turid sa...

Gratulerer med lille Noah! Han var kjempesøt!!!! Ååå noe så nusselig...
Fine ord du skriver!

Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul. Kos deg masse!!! Klem :)

AnneGrethe7 sa...

For ein herleg liten skatt:) Gratulerer så mykje.

Ønskjer deg og dine ei fredfull julehøgtid, og tusen takk for alle koslege kommetarar frå deg denne hausten. Dei har eg set pris på :)

Klem

FO - 2 sa...

GOD JUL ønskes deg og dine.
Gode og varme juleklemmer fra meg.

KATE ♥ sa...

Me kjærlige ønsker om en fredfylt julehøgtid.Kos deg med Noa og familien
Klem Kate

Anonym sa...

Hei Kate :)
Så fine ord og tanker. Jeg er så enig så enig. Satt akkurat å snakket om det til barna mine i går, om alle som ikke har det så bra som oss i jula. Man skal stoppe litt opp og tenke på de, sende gode, varme tanker til de.

Så utrolig snuskat han Noah var. Måtte vise bilde av han til hele fam.
Kos dokker ei heil masse.
Klæmma

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så utrulig skjønn lille Noah er :) Gratulere så kjempemasse!! :) Kjempeartig med hund :) Men du har vel allerede hatt nokre våkennetter? ;) Det hadde vi ei goood stund, før Storm roa seg skikkelig. :) No sover han heldigvis heile netter, og det er godt :) Han er blitt så mykje meir kosete også, så no kjem han opp på fanget for kos (sjølv om han er blitt kjempestor...!!) hehe. :)
Kos deke kjempemasse i denne flotte juletida :) God Jul :) Sender deg ein skikkelig gooodjuleklem :)

lavendel mio sa...

Gratulere med den skjønnne vennen.
Du og dine må ha ei velsignet og fredfull julehelg.
klem:)

Besta sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul og gratulere med den lille nisse gutten. Klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Gratulerer med nytt familiemedlem. Kjempefin!

Håper dere har en fin romjul, til tross for det trasige juleværet som kom. Det er vel tross alt ikke det som teller. :)

Klemmer

Lise

Anneli sa...

Bare innom for å ønske deg og dine en koselig jul <3
Gratulerer med det nye familiemedlemmet!
Juleklem fra meg <3
PS så flott bilde du har fått!

Related Posts with Thumbnails