Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

8. feb. 2009


"En mor er Guds kjærlighet i aksjon.Hun ser med sitt hjerte og føler med sine øyne.En mor er banken hvor alle hennes barn bevarer sine sorger og følelser. En mor er limet som holder familien sammen og hennes kjærlighet er der alltid...."
Forfatter ukjent.
Håper dere alle har hatt en fin morsdag, det har jeg:) Kruset på bildet fikk jeg av Mathilde som også hadde skrevet dikt til meg i et vakkert kort som hun hadde laget. Begge guttene er hjemmefra, den ene i millitæret og den andre på skiferie i Sverige, men begge har husket dagen og ringt meg:)
Klæm fra Kate:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg :)
Så kosleig med hjemmelagede kort. Har blitt en del av det alle disse årene. Koselig å ta frem å se på.
Nydelig dikt du hadde skrevet.
En fin mandag til deg, klem fra meg.

Monicas sa...

heia du en tidlig mandag morran..... vel overstått dag, å sjekk ka fint kort du fikk.....;) koselig...takk førr gode hilsena inne hos mæ....arti...arti...dusj, frokost og tidligvakt....(men finn ikke lillekatta...hm....ha vært ute i mange tima....ser du den i byen, ber du den vennsligst om å finn veien heim)

supermamma sa...

Hei.
Så søtt dikt, flink hun er.
Håper morsdagen stod til alle forventninger. :D

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelig da! Joda, jeg hadde også en fortreffelig dag. Fin mandag ønskes deg:)

Havfruen sa...

Kjempefint dikt du har fått. Jeg fikk besøk av datter og barnebarn. Selv ringte jeg til min gamle mor.

Kunne ikke unngå å se leeenge på banneren din. Søtnosen!!

Anne-Berit sa...

Så koselig og vakkert kort.Jeg har gjemt mange av kortene mine barn laget til morsdagene og farsdagene da de var små,er så koselig å ta dem fram å se på dem av og til.

FO - 2 sa...

Vel overstått morsdag og helg.
Ser at du fikk en fin feiring med omtenksomme og flotte gaver.
Koselig. :)
Ønsker deg ei god uke Kate.
KLEM.

Lykkelita sa...

Åh, så herlig kort! Så fint at guttene også husket på mammaen sin:)
Håper du hadde en topp morsdag!
Ha en fin ettermiddag!
Klem fra Elisabeth

Eli Kristin Magnussen sa...

Så herlig! ;)

Related Posts with Thumbnails