Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

22. feb. 2009





Som dere vet så har Mette med bloggen koselig koselig, hatt fargeuke i uka som var. Jeg har med stor glede beundret de fleste bidragene uka igjennom. Nå har hun laget et morsomt innslag som heter Mandagstema, og denne mandagen er temaet mykt. Takk til Mette for flott initiativ til kreative innslag:)

Her er mitt bidrag
til mandagstema,
mykt. Denne lille
karen som begynner
å bli temmelig stor,
både gjør meg
myk ,og er veeeldig
myk:)



24 kommentarer:

Havfruen sa...

Det er vel det nærmeste "mykt" man kan komme spør du meg...
Herlig bilde!!!
Noha er en skjønn Leon, flott hund.
Kanskje jeg skal hive meg på utfordringen...
Klem fra Major&Mossan

Anne-Berit sa...

Hehe,så du valgte hunden din du også,veldig fint bilde,og mykere enn en hundepels finner man knapt.

Turid sa...

Herlig, og sikkert kjempemyk og god;)

FO - 2 sa...

Skjønn! :)))

Bling - our elf on the shelf sa...

Åååå, for en nydelig liten en :)

JULIEK sa...

Det var jo ett nydelig mykt motiv : )

Evami sa...

For en søt myk liten søtnos:)

Monicas sa...

åh så fin banner du har....regna med det e fra heimen....voffsen e bærre såååå nudelig...ka koselig at du likte awarden....lika dæ å , så da va jo ikke valget vanskelig....hei og hå

Unknown sa...

Nydeleg, Kate:0)
HAn blir berre finare & finare...
Så flott headeren din har blitt.
HA ein fin mandag, min venn...
Varm klem

Orlaug sa...

Ja, det var ei god løysing på dette temaet, nydeleg òg.

Vestlandsjenta! sa...

For en herlig liten valp da! Sikkert meget myk!!

Anne sa...

Å nei SÅ søt!! Tenk å kunne legge kinnet inn mot den pelsen der da...

Er det en valp du har eller??

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Ååååå, han så utrolig deilig og myk ut da:-)

sammen på veien sa...

Hei Kate. Du har nok det mest myke og deilige og herlige og.......på det bilde. Skulle gjerne hatt en sånn en....
god klem til deg

Lykkelita sa...

Han er bare herlig!! Vakkert bilde og så - det passet perfekt til tema:)

Berit T sa...

Nydelig hund og en blir myk av å se noe så herlig.

Anonym sa...

Ja dette var et billedlig mykt ja, for hva er vel mykere enn god herlig hund :) de får meg helt myk i allefall!

Malys krok sa...

Deilig og myk denne karen her ja. Så skjønn! Enda skjønnere han som var på det forige innlegget. Nydelig både som liten og stor.
Ha det godt. Hilsen Margit.

Kathrine sa...

Kjempesøt:)))

:D

Gladie sa...

Så deilig og myk :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åhh, han ser kjempemjuk ut, Kate :) Noah er berre så skjønn :) Og du har fått ein nydelig header også ser eg :) Fantastisk flotte bilder :)
Her regner det.. kjempekjedelig, men det fine er jo at snøen har forsvunnet :) Og det er godt! Ha ei finfin veke til deg, og så snakkast vi :) Godklem :)

Hobbygåsa sa...

Ååå så herlig bilde! Ja den er myk og deilig det er helt sikkert!

Anonym sa...

Nydelig hund og nydelig bilde. Mykt og godt :)

Elisabeth sa...

Søt og myk kar dette. Husker da min bror kjøpte Leonberger for noen år siden. Det var ikke lange stunda den var liten og søt. Han ble fort stor og mandig.

Related Posts with Thumbnails