Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

4. feb. 2009





Endelig torsdag og snart helg:) Jeg og min kjære reiser på Saltfjellet i ettermiddag for å pleie kjærligheta, gå turer hvis været tillater det, og spise god mat. Det vil si, vi drar hvis vi får låne huset som sykehuset disponerer på Lønnsdal. Vi har hatt mange avlsappende og koselige turer opp dit de senere årene, så jeg gleder meg stort.




GOD HELG ALLE SAMMEN:)
Klæm fra Kate:)

17 kommentarer:

Elisabeth sa...

Høres kjekt ut. Kos dere på hytta.

Unknown sa...

Det høyrest deilig ut...
Håpar det ordnar seg med hytta og kos dokke masse, masse:0)
Helgeklem

Lill sa...

Det håper eg går i orden Kate.. med hytta og turen. Tenk så deileg å berre nyte naturen og kvarandre:0) Du kjem til å få ein super helg, og så flott det såg ut der:0).
Nyt helga så snakkast vi.
Smil til deg frå meg

Monicas sa...

ååhhh.....ka koselig...takk førr inderlig koselig kommentar på innlegget mitt....ønska dæ ei go helg

Alma Merethe sa...

Kos dere på hytta hvis dere får den i helgen. Satt nettopp og såg på Truls på farter rundt på E6. Han var på Saltfjellet. Flott natur e det nu alle fall der oppe.

Helgeklem til deg og dine...

FO - 2 sa...

Kos dere.
God tur og god helg! :)))
Klem.

naturglede/Randi Lind sa...

Hei! Jeg var inne hos Ida og så gaven hun hadde fått av deg, sånn fant jeg din blogg! Her var det mye vakkert, så jeg håper det et greit jeg legger deg til som favoritt hos meg? Ha en strålende dag:)

supermamma sa...

Å, så deilig, Kos dere masse sammen. :)

Orlaug sa...

God tur, god helg og ha det koseleg!

Astrid sa...

Så herleg med hyttekos!
Nydelege naturbilete nok ein gong Kate! Takk for at du deler:)
Ha ein fin dag!

Havfruen sa...

Håper det ordner seg med lån av hytte og at dere får en uforglemmelig helg. Kos dere med turer og god mat.
Nydelige bilder!!

Turid sa...

Så nydelige vinterbilder Kate!
Håper dere får låne huset, og at dere får en flott helg! Kos dokkar masse;)
Klem;)
PS. Gleder meg til Himmelblå kommer på søndag;)

Anonym sa...

God helg, god tur. Kos dere masse.

Anonym sa...

Det hørtes ut som en flott plan, det hørtes deilig ut.
Håper dere får bra vær :)
Kos dere masse :)
klem

Lykkelita sa...

God tur, nyt naturen og god mat, og ikke minst - hverandre!! Så vakre bilder du legger ut, Kate!
Det er rett og slett en fryd å være innom bloggen din:)

Torilpia sa...

Herlig :o)

Jeg fikk også lyst til å reise bort .. :o)

Kos dere masse!!

Takk for hilsenen - klemmer!!

Torilpia sa...

PS .. Flotte bilder da :o)

Related Posts with Thumbnails