Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

3. feb. 2009









NRK Dramas Himmelblå er en varm og morsom serie om gammeldagse verdier som familie og vennskap, om brennende hjerter og om deilige kultursjokk.
Dersom det er noen av dere som enda ikke har fått sett denne serien, så er jeg nødt til å anbefale den på det aller sterkeste. For det er bare en ting å si om den: den er VAKKER!!!!!!
Den første sesongen er å få kjøpt på dvd og består av åtte episoder, sesong nr. 2 starter neste søndag.
Jeg ønsker dere alle mine venner en flott onsdag:)

9 kommentarer:

Monicas sa...

Morgen min venn....ja, tenk ka arig om du hadde kommet på kaffe og nylaga gjærbakst..:) himmelblå; måtte kjøpte dvd.....vakker serie....jobben kaller....hei og hå

Lill sa...

Himmelblå... har ikke sett den men kanskje eg skal starte måndag. Har hørt den er så bra:0) Bilde du hadde i forrige innlegg var berre heilt rått:=)
Nyt onsdagen
Smil til deg

FO - 2 sa...

Ja, her må vi følge med. :)
Fin serie dette.
Jeg ser veldig lite på tv og serier pleier jeg ikke å følge med på. Det eneste jeg "må" se er 24! ;) Såg de første episodene av "Himmelblå". Skal prøve å få med meg hele del 2 iallefall.
Finfin dag til deg Kate og takk for påminnelsen og anbefalingen.
KLEM.

supermamma sa...

Hei snuppa.
Ligger en utfordring til deg på siden min.
Håper du tar den og sender den videre.
Klem

Havfruen sa...

ååå jeg er så dårlig til å se på tv. Synker heller ned med en bok eller blogger eller..

Ha en fin dag du å ;-)

Anne-Berit sa...

Helt enig,en fantastisk fin serie,og så får hele landet se hvor fint det er på Helgelandskysten.
Fin onsdag ønskes deg også!

Anonym sa...

Hei på deg :)
Om jeg gleder meg til den serien begynner. Syntes den var kjempefin :)
Ha en fin kveld. Skal på "kjærringklubb" ;) i kveld.
Klem

Steinbokkjen ;o) sa...

Enig enig enig - gler meg t sesong 2! Kjøken-utfordring kjem nok på "trykk" om litt... Arti sak ;o)
Knall fine bilde dei siste innleggjå dine og. Du e suveren m kamera og t å miksa resultet...

Award t supre deg - finn du hos meg. Set veeeldi stoor pris på deg og bloggjen din - Tusen takk fø at du e du ;o) Koooooooooooos deg!
kleeem

PS! Kor du laga alle dine mega flotte foto collaga mon tru...

KATE ♥ sa...

Denne serien elsker jeg også
Klem Kate
Ps har tyvlånt bilde av deg ---igjen, men linker til deg med det. Ok?

Related Posts with Thumbnails