Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

1. feb. 2009






Har vært så utrolig heldig og fått disse utmerkelsene i det siste, og sier, tuuusen hjertelig takk til Line som har gitt meg den flotte bamsen, (sammen med ei utfordring jeg skal ta senere). Og til Ida som har gitt meg de andre to. Det er Ida selv som har laget " det gror etter gode ord" og er dere glade i fargerike blomsterbilder, må dere titte inn til henne, for hun tar de mest fantastiske bilder av sine blomster:)

Disse to damene betyr noe helt spesielt for meg, for de strør om seg med de vakreste bilder, hverdagshistorier og nydelige kommentarer. De er omsorgsfulle, varme mennesker, det kan jeg si med hånden på hjertet, selv om jeg aldri har møtt dem:)
Jeg ønsker å gi bamsen videre til Lykkelita og Steinbokkjen
"det gror etter gode ord" gir jeg til Line og Eli Kristin,
og I love your blog skal Agathe få og lavendel mio få,
værsågod damer, jeg er glad for at dere bor i Bloggland:)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte utmerkelser, de var nydelige. De fortjener du, Kate.
Søndagsklem

Monicas sa...

Henger meg op agathe si sie.....vel fortjent til en vennlig og koselig bloggveninne....(kainn æ kaill dæ det trur du)
Klem inni fjordn

lavendel mio sa...

Gratulere Kate med de flotte awardene.Du er jo faktiskt en av di herlig bloggdamene som gjør at det er så koselig å blogge.
Tusen takk for utmerkelsen,det var gøy:)

Ha en nydelig uke...søndagsklem:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Å for et stjernedryss på den damen, he-he. Og det skal sies - du fortjener hver en av dem. Bloggen din er til å bli i skikkelig godt humør av og så mye herlig du deler med oss alle. Gratulerer med vel fortjente awards, Kate ;)

...og tusen hjertelig takk for min. Takknemlig snille du <3

Ha en fortsatt herlig søndag kveld - det som er igjen av den, hi-hi!!

FO - 2 sa...

Ja! Vi er heldige som har valgt å flytte inn i Bloggland.
Det er ett godt sted å være. :)))

Anonym sa...

Hei, igjen :)
takk for at du valgte å gi en av dem til meg, snille deg. Tusen, tusen takk skal du ha. Så ikke at du hadde skrevet det tidligere da jeg var innom deg.
Ja, er det ikke koselig inne i bogglandia, glad for at du er en av de jeg har møtt her:)
Ha ei fin uke :) Klem igjen

Unknown sa...

Tusen, tusen takk Kate:0)
DU er ein av dei som berikar min kvardag!!
Ynskjer deg ei flott, komande veke vennen...
Varme klemmar

Turid sa...

Gratulerer Kate med disse velfortjente utmerkelsene!
Her i Blogglandia er det godt å være;)
Ha en flott uke;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for det :) Ja, håper at influensa ikkje heng for lenge i, denne gangen. Så kjedelig å gå å hangle..
Storm liker det ikkje heller, for da blir det lite med turer på han :) hehe. Einar tok han med på hundetreff i dag da, mens eg slappa av på sofaen. Der storkosa han seg noko veldig. :) Ha ei kjempefin natt :) Godklem

Lykkelita sa...

Gratulerer med de fine utmerkelsene. Og hjertelig takk for at du gir en videre til meg. Jeg setter utrolig stor pris på bloggvennskapet med deg.
Tuusen takk, Kate - ha en herlig dag. Skal straks poste utmerkelsen på siden min:)

Related Posts with Thumbnails