Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

25. feb. 2009






Surprise!!!



Da jeg sto opp mellom to nattevakter i går, ventet det meg en kooooselig overraskelse:)



Jeg og ungene er alene denne uka for min kjære er bortreist, så mine søte små, dvs, den minste og den største, hadde ordnet med deilig middag. Det duftet hærlig da jeg kom tuslende ut av soverommet og morshjertet smeltet fullstendig da jeg kom inn på kjøkkenet og så et nydelig dekket bord:) Mathilde hadde formet et lyshjerte av t-lys og



menyen var som følger:



Polarburger med rukolasalat, rødløk og rømmedressig. Til drikke ble det servert appelsinjuice iblandet sitronbrus og isbiter. Jørgen, den mellomste som ikke hadde bidratt med middagslaging, hadde vært ute og måket sne, både til oss og til nabodama som er enke, og da middagen var ferdigspist ble jeg beordret inn i stua, for oppvasken det skulle de ta seg av:)






Tuuusen takk kjære ongan mine, sånne vakre overraskelser blir gjemt som en dyrebar skatt i dypet av et morshjerte:)
Klem til alle dere gode bloggvenner med ønske om en flott kveld:)

16 kommentarer:

FO - 2 sa...

SÅ SNILLE unger!!! :)))
Og vet du, jeg er helt sikker på at du fortjener det. :) Du vet iallefall at du er satt pris på. Det kan ikke bli bedre. :)
En slik servering kan man leve lenge på.
Hjertet var virkelig fint. Koselig.

Takk for fine ord på bloggen min, gode du. Setter stor pris på det. Jeg jobber ikke denne uken. Er lærervikar og jobber når rektor trenger meg. Sier mest ja, og nei noen ganger.... ;)

Denne uken har jeg vært og skal til fysioterapeut flere ganger. Det samme gjelder for neste uke. Han sier at jeg må ha 10-12 behandlinger til. Etter det må legen igjen vurdere om jeg er bra nok til å fungere normalt. Det kan ta opptil 6 måneder før en kneskade er helt leget.... Sukk....! Ultralydbehandlingen hjelper. Siste utveg om jeg ikke blir helt bra er operasjon. Fysioterapeuten sa at legene behandler slike skader veldig individuelt. Noen opererer med en gang, andre ikke. Merkelige greier. Jeg er fortsatt stiv og det hemmer meg en del. Jeg er egentlig lei og føler meg litt frustrert.... Vil så mye og får til så lite. Vil ut og gå osv. Men, en dag. En vakker dag! Jepp. Takk for at jeg fikk lesse det ut her. ;)

GOD KLEM til DEG.

Anne-Berit sa...

Så koselig da,og så herlige unger du har.De har sikkert ei grei mamma som de syns fortjener å bli gjort litt stas på,tror du ikke?
Sånne overraskelser kan man leve lenge på:o)

Orlaug sa...

For ein fin overaskelse.....og snille barn....der er det ein kallar gleder i kvardagen!

supermamma sa...

Å, så utrolig koselig. For noen unger du har. Smelt. Men jeg er helt sikker på at de har lært av sin gode mor. :D
Ha en fortsatt fin uke.

Klem

Havfruen sa...

For noen herlig unger du har. De har du "jobba godt" med. Dette varmer en mors hjerte, helt klart.
Du får skryte godt av de, kanskje de gjør det igjen :)
Klem fra Major&Mossan

Monicas sa...

Åh...ka omtenksomme unga du har da....hadde nattevakt æ å,, men æ hadde en heilt anna opplevelse da æ kom heim enn den fine du fikk....hei og hå i snyen...

Unknown sa...

Ja dette kan verkeleg kallast kvardagsglede, Kate:0)
Så skjønne dei er, kjenner eg smeltar litt eg og...
Klem

KATE ♥ sa...

Hærlige unger
Klem

Anonym sa...

Åhhh så utrolig herlige unger du har. Og æren for det synes jeg du skal ta på deg, det må en god forelder til for å få sånne omsorgsfulle barn.
Ha en fin kveld.

Turid sa...

Du er jammen heldig! Tenk å ha sånne flinke og greie unger! Ja dette er sånt som en setter pris på og husker! Koselig;)
Flott ny heading;)

Lykkelita sa...

Det er vel det fineste jeg har lest siden jeg begynte å blogge.

Herlighet for noen fantastiske barn:)
Og det hersker ingen tvil om at du må være en strålende mamma, slikt må man gjøre seg fortjent til!!

Ha en fantastisk dag og gi ungene masse ros fra meg, jeg er nesten stum av begeistring!!

Klem:)

Anonym sa...

Så utrolig koselig. Kjekke barn som vet å sette pris på sin mamma :)
Ha en super dag.
Klæm fra me

sammen på veien sa...

Så god opplevelse for deg!!!
Takk for at du deler dette med oss andre. Dette er solstreif som er gode å ta med seg:)
Ønsker deg en veldig god kveld!!!!

God klem fra vesten

Elisabeth sa...

Så heldig du e.

FO - 2 sa...

De snilleste og mest omtenksomme menneskene strør om seg med gode ord, til stor glede for andre!
Du Kate er ett slikt menneske.
Takk! :)))

Torilpia sa...

Så gode og snille unger du har :o)

Ble veldig rørt av de lysene jeg da :o)

Related Posts with Thumbnails