Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

12. feb. 2009


En vakker gave fra et vakkert menneske,,,,,

Da jeg hentet posten i dag lå det en pakke og ventet på meg fra Anja-Elin som har bloggen Vakre Augeblikk. Jeg var så heldig å vinne en trekning inne hos henne tidligere, og nå hadde altså premien kommet!
Jeg skyndte meg inn og satte meg godt til rette i sofaen. Jeg har vanligvis ikke vinnerlykke så dette var ei stor og litt høytidelig stund for meg.
Kjempespennende syns jeg!
Inni pakken lå det to alldeles nyyyyyyyydelige hjerter av lin, med blonder og perler og med min bokstav brodert inn med de fineste korssting. To vakre sommerfuglklyper og et perlekjede fulgte også med. Det var nesten så jeg ikke trodde hva jeg så, for jeg har mang en gang sett disse vakre hjertene som kreative bloggdamer syr, og ønsket jeg kunne lage sånne selv.

Og tenk, nå hadde Anja-Elin laget to slike til meg, som var utrolig vakre, og med de nydeligste detaljer. Hun hadde også skrevet et svært vakkert dikt på et kort hun hadde laget......
SÅ KJÆRE ANJA-ELIN...........

TUUUUUSEN HJERTELIG TAKK DU NYDELIGE BLOGGVENNINNE, VIT AT GAVEN DIN VARMET HJERTET MITT,,,, I DOBBEL FORSTAND....... :)

14 kommentarer:

Elisabeth sa...

God helg til deg fra meg!

Elisabeth sa...

Enkelt! Prøv selv inne på: www.photofunia.com

Havfruen sa...

Nydelige hjerter. Gratulerer til deg.
Ja det finnes mange kreative flotte sjeler der ute..
Ha en flott og hjertegod fredag.

Laila Anita sa...

Takk for titten :-) Mange fine bilder du også!! Fine bilder fra Saltfjellet. Jeg har bodd på Mo noen år så jeg er ikke akkurat fremmed i området. :-) Legger deg til som bloggvenn jeg :-)

Ha en strålende helg!

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelige de hjertene var da. Flott gave. Du er heldig:) God helg!

Monicas sa...

ojojoj,.,,,det må æ si....du va heldig du unge dame i byen....ka fin di va....å du, så at både æ å du ha sendt inn bilda te Mitt Bodø....ka tøfft....har jobbhelg....men det e kun dagvakte, så det bi litt helg lell...klem fra inni fjordn,...(sku vi ikke ha hatt ett bloggtreff en eller annan gang,,det e jo så populært sørpå..hihi)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei kjære Kate! :) Så flott at pakken er komt fram :) Tok visst litt tid med alt, men godt å endelig vere kvitt influensaen :) Så no går vi mot herlige våren..:)

Så fint at du fant ut med sommerfuglklemmene og perlebandet :) Så kan du bruke det til det du måtte ønske (derfor festa eg det ikkje noko meir, i tilfelle du ønskte det til noko anna.. feks bruke det til smykke eller noko) :) Var kjekt å lage slike hjerter, ikkje laga akkurat slike før, så det blir nok laga eit par til, kanskje :)

Blir sååååå rørt og vaarm over såååå utrulig fine varme ord! Den største gleda ein kan ha, er å gjere andre glad! Det stemmer godt det, Kate :) Tusen takk for så kjempe herlig tilbakemelding!! :) Var ei glede å lage desse hjertene til deg :)

Sender deg ein herlig god vårklem :) Tusen takk for å vere ei herlig bloggvenninne du og! :)

lavendel mio sa...

Hei Kate:)

Stikker innom og ønsker deg ei riktig triveleg helg:)
Hjertene var helt rålekkre:)
Klem:)

FO - 2 sa...

En nydelig gave fra en nydelig jente. :)

God helg til deg og dine.
Klem.

♥ Stines hverdag sa...

Å så heldig du har vært! Hjertene er nydelige!

Ha en fin helg!

KATE ♥ sa...

For en koselig gave. Morro å vinne.
Det går fint med Nanuq. Han var med på aketur i går, og var i sine rette omgivelser. Tenker med skrekk og gru på varme sommerdager for han. Godt de bor nerme vannet så han kan få seg en dykkert.
Valper er hærlige. Du har lagt ut så fine bilder av Noa her. Han er skjønn.
Ønsker deg en god valentinsdag.
Klem Kate

Lykkelita sa...

Vakre hjerter! Så heldig du var.
Ønsker deg ei fin uke! Klem:)

Lill sa...

Oj for nokre nydelege hjarter du har fått:0) Heldig du. Håper du har hatt en super helg.
Stort smil fra Lill

Alma Merethe sa...

For noen flotte hjerter du har fått. Tenkte de varmet ditt hjerte.

Ja Caroline blir flinkere og flinkere med sitt Canon kamera. Da hun tok bilde av elgen var han 30 m utenfof huset. Hun hadde storlinsa på ja. Elgen gikk utenfor her i 3 dager. Artig, hvis ikke han blir for brysom..

Nå har vi spist eplepai med krem. Isen glemte eg å kjøpe inn, men det smakte likevel godt.

Snakkes...

Related Posts with Thumbnails