Så hyggelig at du titter innom til meg.
Håper du liker deg her:)
Dersom du legger igjen en liten kommentar, så kommer jeg innom bloggen din:)

6. feb. 2009












I dag har det vært et fantastisk flott vær, men ISKALDT!!
I formiddag dro jeg og min kjære på kafè sammen for det er det veldig lenge siden vi har gjort, og det syns vi begge er så koselig. Etterpå fant jeg ut at jeg skulle ta med meg fotoapparatet og dra på en liten fotosafari, og her ser dere resultatet:)












Ps klikk på bildene for større versjon:)










Med dette vil jeg ønske dere alle mine bloggvenner ei god og avslappende helg.Klæm fra Kate:)

15 kommentarer:

Havfruen sa...

Bra du dro på fotosafari og kunne dele disse flotte bildene med oss. Alldeles nydelig!!
Ja er det ikke koselig å dra på cafe en gang i blant, herlig.

God helg ;-)

FO - 2 sa...

TAKK for utolig vakkert påfyll!!! :)))
N*Y*D*E*L*I*G!

God helg!

Anne-Berit sa...

Du verden så mange flotte bilder du tok på turen din,fantastisk.Vi har det kaldt her også,minus 17,sist jeg så,og det er vel mye syns jeg.Hundene vil ikke være ute engang,de fryser på føttene.
Ha en riktig god helg.

Eli Kristin Magnussen sa...

Hvor har jeg vært denne uken da?!?! Så fantastisk nyyyydelige bilder du har lagt ut da. Misunner deg det været og turene, utrolig flott!!! :)

Synd dere ikke kom dere til fjells, men kos dere hjertelig hjemme i stedet ;)

Herlig fotosafari! Riktig god helg til dere.

KATE ♥ sa...

Det høres ut som en gild dag.
Hvordan lager du de fine bildene med flere inni en rute? Hvilket program bruker du? De er gørr fine synes jeg.
Vi har hatt en tøff dag i dag, har ikke skrevet noe om det føf, men min samboers far døde forrige torsdag.Det har vert lite og ingen kontakt siden min kjære var liten gutt. Vi rakk bort en liten stund før han sovnet inn. I dag begravde vi han. Tøff dag, selv om jeg egentlig ikke kjendte han, bare kjendte til han.
Kjæresten min ordner opp med alle praktiske ting etter han. Og jeg er så stolt av han.
Klem Kate( livet er ikke alltid rosenrødt, men man gjør da sitt beste)

Unknown sa...

*Sukkar henført*
Du blir berre meir og meir dyktig med kameraet, Kate!!
Dette var ein estestisk nytelse...
Dei to øverste bilda var berre heilt fantastiske:0)
Så koselig med kafebesøk!!
God fredagsklem

supermamma sa...

Utrolig vakre og stilfulle bilder som ALLTID.
Gir du meg ett kurs eller he he.

Steinbokkjen ;o) sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyyyyydle ;o)
Skikkele FEEL GOOD påfyll.

ha ei super duper helg!
klem

TINA sa...

Hei Kate, så fantastisk flotte bilder! Det var et herlig syyn!
Ligger utmerkelse til deg inne hos meg..;)
God helg!
Klem, Tina

Elisabeth sa...

Fine bilder, spesielt de to første.

Ha en fin lørdagskveld!

Klem!

Anonym sa...

Hei på deg :)
Så flink du er, de var bare nydelig de bildene du har tatt :) Blir så imponert.
Kafebesøk er bare så koselig, sitte å sjabbe sammen og titte på folk som travelt svinser forbi, kaffelatte er også et must.
Ha en koselig morsdag:)
Agatheklem

Lill sa...

Kva skal eg seie som ikkje er sagt allereide:0) BERRE FANTASTISKE BILDER!!!!! Ein svært dyktig fotograf med auge for detaljane ute i naturen. Flinke du:0) Nyt resten av helga
Smil til deg

naturglede/Randi Lind sa...

Jeg mister munn og mæle ved å se innom deg. Du er en utrolig flink fotograf. Nydelige bilder, som jeg kan se om og om igjen! Ha en flott dag:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Sniker innom for å ønske deg en herlig morsdag idag! ;) ♥

lavendel mio sa...

Ønsker deg en nydelig morsdag:))
Nydelige bilder:)

Klem:)

Related Posts with Thumbnails